پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۴۷۴۸۸
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
سرانجام پس از سه هفته چانه‌زنی فعالان بازار آی تی با دولت، سردرگمی‌ها در ثبت سفارش انواع سوئیچ شبکه به پایان رسید و واردات آن آزاد شد.
شعار سال: رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران درباره جزئیات ثبت سفارش سوئیچ‌های شبکه گفت: در مذاکرات انجام شده با دولت و تولیدکنندگان ثبت سفارش سوئیچ باز شد و فعالان بازار از امروز می‌توانند کالای مورد نظر خود را سفارش دهند.

محمدرضا فرجی تهرانی اظهارکرد: سوئیچ‌های لایه دو و لایه سه در حال تولید است، اما بر اساس توافق‌نامه‌ای تولیدکنندگان داخلی پس از دریافت استاندارد‌های مکفی، ماهانه قادر به تولید هزار و ۲۰۰ عدد سوئیچ هستند.

او ادامه داد: با ممنوعیت‌ها نمی‌توان از تولیدکنندگان حمایت کرد، بلکه برای حمایت از تولید داخل باید با انجام واردات رقابت ایجاد شود تا محصولات با کیفیت بیشتری به دست مصرف‌کننده برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۵۴۶۹۳، www.tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین