پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۶۰۵
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: تراز فعلی دریاچه ارومیه ۱۲۷۱.۲۳ متر است.

شعار سال : مسعود طالبیان با اشاره به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه تصریح کرد: تراز فعلی دریاچه ارومیه ۱۲۷۱.۲۳ متر است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۲۷۱.۷۸ متربود. این آمار مقایسه ای نشان از کاهش بیش از ۵۵ سانتی متری تراز دریاچه ارومیه است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۴۴۶ کیلومتر مربع وسعت دریاچه ارومیه است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۳۵۹۱ کیلومترمربع بود.
طالبیان با اشاره به حجم آب دریاچه نیز اظهار کرد: در حال حاضر ۴ میلیارد و ۶۱۰ میلیون مترمکعب آب در دریاچه ارومیه وجود دارد که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۶ میلیارد و ۴۹۰ میلیون مترمکعب بود.
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان با اشاره به میزان بارش ها تا ۲۸ اردیبهشت سال جاری تصریح کرد: طی سال آبی جاری مجموعا ۲۷۹.۸ میلیمتر بارش در کل استان ثبت شده است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۳۷۸.۳ میلی‌متر بوده که این میزان نشان از کاهش ۲۶ درصدی بارش‌ها در سطح استان است.
وی افزود: از ابتدای سال آبی جاری، ۲۷۷.۵ میلیمتر در حوزه آبریز دریاچه ارومیه بارش ثبت شده است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۳۶۶.۱ میلیمتر بود که نشان از کاهش ۲۴.۲درصدی بارش ها در این حوزه است.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبر آنلاین ، تاریخ انتشار 30 خرداد 1400 ، کد خبر :1527238 ،  khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین