پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۵۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
رئیس اداره محیط‌زیست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برای نخستین بار در کشور طرح جامع توسعه پایدار معادن و شرکت‌های معدنی در این استان اجرایی می‌شود.

شعار سال:محمد حسین فغفوری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح به منظور رتبه‌بندی معادن و صنایع معدنی استان با توجه به شاخص‌های توسعه پایدار عملیاتی می‌شود.
 
وی تصریح کرد: در این راستا در گام اول آموزش‌های لازم به معدنکاران ارائه می‌شود، سپس پایش‌های لازم صورت گرفته و اصلاحات در چارچوب شاخص‌های تعریف شده انجام می‌پذیرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: در آخرین گام این طرح با بهبود شاخص‌های زیست محیطی، ایمنی و سرمایه گذاری، استانداردسازی و رتبه‌بندی معادن با استانداردهای جهانی صورت می‌گیرد.


رئیس اداره محیط‌زیست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به برگزاری سمیناری در این خصوص در استان افزود: این همایش با هدف آشنایی و اجرای طرح جامع توسعه پایدار معادن و شرکت‌های معدنی با حضور بهره برداران معادن و مدیران صنایع معدنی برگزار شد.
 
وی ادامه داد: این طرح در استان با تشکیل شورایی متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، نظام مهندسی معدن ایران، ایمیدرو، اداره محیط‌زیست و شرکت شهرکهای صنعتی پیگیری و عملیاتی می‌شود.
 
فغفوری خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح در استان شاهد جذب سرمایه‌گذاران بزرگ در بخش معدن بوده و با ارتقای فناوری مورد استفاده در معادن و صنایع معدنی بتوانیم بیش از پیش از ظرفیت‌های معدنی استان استفاده کنیم.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری گسترش ، تاریخ انتشار: 6 تیر  1400، کدخبر: 181920 ،www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
درکنار بخش معدن به موارد دیگر هم نگاهی بیندازید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین