پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۵۳۱
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
کتاب فلسفه اخلاق در دایره عقل و دین، پنجشنبه ۱۰ تیرماه رونمایی می‌شود. این در حالی است که آیین رونمایی از کتاب فلسفه اخلاق در دایره عقل و دین با همکاری پژوهشگاه قرآن و حدیث و انتشارات طه در مجتمع ناشران برگزار می‌گردد.
شعار سال: آیین رونمایی از کتاب فلسفه اخلاق در دایره عقل و دین با همکاری پژوهشگاه قرآن و حدیث و انتشارات طه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر هادی صادقی، مولف کتاب و سخنرانی آقایان محسن جوادی، محمد لگنهاوسن، محمد عالم زاده نوری، مهدی علیزاده، محمدرضا بیات، عباس پسندیده، محمدتقی اسلامی، حسن بوسلیکی، سیدمحمد حسینی سورکی، مهدی اخوان، علی مهجور و میثم غلامی در روز پنجشنبه ۱۰ تیر ماه از ساعت ۱۸ در مجتمع ناشران برگزار می‌گردد.

کتاب فلسفه اخلاق در دایره عقل و دین (فرا نظریه یکپارچگی اخلاق) تألیف حجت الاسلام دکتر هادی صادقی، از آثار پژوهشکده اخلاق و روان شناسی اسلامی پژوهشگاه قرآن و حدیث، به زبان فارسی، در قطع رقعی، در ۲۵۶ صفحه به نگارش در آمده است و در سال ۱۳۹۹ با همکاری انتشارات کتاب طه منتشر شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۷تیر ۱۴۰۰، کد خبر: fa.shafaqna.com، ۱۱۷۴۶۱۸
اخبار مرتبط
برچسب ها: اخلاق ، قرآن ، دین ، عقل ، کتاب فلسفه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین