پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی توسعه فناوری‌های پیشرفته صنعتی به عنوان شصت و یکمین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی کشور به صورت رسمی ثبت شد.
شعار سال: صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی توسعه فناوری‌های پیشرفته صنعتی پس از اخذ مجوز از کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری و طی مراحل لازم با سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریالی به صورت رسمی به ثبت رسید و براین اساس شصت یکمین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی کشور تاسیس شد.

ارائه خدمات ضمانت‌نامه‌ای، تجاری‌سازی نتایج پژوهش‌ها، جذب و یا هدایت منابع مالی دولتی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر، ارائه خدمات مالی و تسهیلاتی، مشارکت و سرمایه‌گذاری در ایجاد، توسعه و توانمندسازی شرکت‌های فناورانه و دانش‌بنیان، اخذ و اعطای کارگزاری و عاملیت منابع و ارائه خدمات ارزیابی و امکان‌سنجی از خدمات این صندوق بشمار می‌رود.

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به عنوان بخش دولتی و شرکت‌های بهپو فناوری نوین، کیا صنعت شریف، نیکا کمپرسور و مهندسی طرح و ساخت دامون به عنوان بخش خصوصی از جمله سهامداران این صندوق به شمار می‌آیند.

گفتنی است در حال حاضر ۶۱ صندوق پژوهش و فناوری در سراسر کشور فعال هستند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری، تاریخ انتشار: ۸تیر ۱۴۰۰، rtfunds.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
شصت یکمین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی کشور؟...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین