پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
سردار هابیل درویشی مدیرکل بنیاد تعاون ناجا با اشاره به اینکه تعداد ۳۲۷ شرکت ضررده بنیاد تعاون تعیین تکلیف شده اند گفت: بنیاد تعاون ناجا در حال حاضر ۱۱ شرکت و موسسه فعال دارد.
شعار سال:  سردار هابیل درویشی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تحویل همزمان ۱۲۴۵ واحد مسکونی بنیاد تعاون ناجا در شهر اندیشه که با حضور سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا برگزار شد طی سخنانی از تحویل ۲۰۰۰ واحد در هفته نیروی انتظامی خبر داد و اظهار داشت: با افتتاحی که امروز صورت گرفت تعداد ۱۲۴۵ واحد تحویل داده خواهد شد و الباقی تا پایان سال تکمیل و با ایجاد قرارگاه مسکن تا ۵ سال آینده بنیاد تعاون وظیفه اصلی خود در قبال مسکن و معیشت را انجام خواهد داد.

درویشی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از مشکلات مجموعه فرماندهی و پرسنل تا یکسال آینده مرتفع خواهد شد گفت: نیرو‌های ما امروز با روحیه نیرو‌های انقلابی دهه ۶۰ فعالیت می‌کنند و کار‌های سختی را به نتیجه رساندند لذا باید روحیه آن‌ها تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه امروز بنیاد تعاون ناجا در حوزه خدمت رسانی در حوزه‌های «آی. تی»، ساخت مسکن و حوزه حکمت و معیشت و در بیش از ۳۰۰ مورد در هریک از این حوزه‌ها فعال است افزود: در نظر داریم که هر چه سریع‌تر واحد‌ها را تحویل دهیم.

مدیرکل بنیاد تعاون ناجا با بیان اینکه از اواخر سال ۹۷ چالش‌های موجود دسته بندی شده اند عنوان داشت: تعداد ۳۲۷ شرکت ضررده بنیاد تعاون تعیین تکلیف شده اند و امروز بنیاد تعاون ناجا شامل ۱۱ شرکت و موسسه می‌باشد لذا فراهم آوری زیر ساخت این مجموعه نشان از یارس نهاد‌ها است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۴ شهریور ۱۳۹۸، کدخبر:۴۷۰۲۵۲۸، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین