پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
استاندار هرمزگان طی پیامی از مشارکت مردم بستک در بازسازی این شهر زلزله‌زده قدردانی کرد و گفت: تا تحقق وعده‌هایمان به تلاش برای بازسازی بستک در کنار مردم این شهر ادامه می‌دهیم.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در این پیام آورده است: اینجانب بر خود فرض دانستم از همه شما مردم متدین و فرهنگی بستک به خاطر صبر و شکیبایی در بازسازی و پاکسازی مجدد شهر قدردانی نمایم و این موفقیت را نتیجه همدلی و همراهی بین شما و مسئولان شهرستان و استان می‌دانم.

در ادامه پیام آمده است: خداوند به همه ما وعده صادق داده که اگر توکلمان به او باشد می‌توانیم همه مشکلات را پشت سر بگذاریم و امروز در آستانه نخستین سالگرد زلزله تحقق این وعده الهی را به عینه می‌بینیم.

استاندار هرمزگان در ادامه این پیام آورده است: خداوند حوادث و بلایا را به امتحان و آزمایش تعبیر کرده زیرا که این حوادث می‌تواند به سکوی پیشرفت و دگرگونی تبدیل شود.

در پایان این وعده را به همه شما عزیزان می‌دهم که طی روزهای آینده جهت دیدار با شما مردم انقلابی و با فرهنگ بستک به آن شهرستان سفر کرده، از نزدیک به بررسی مسائل، موانع و مشکلات شهرستان پرداخته و بر پیگیری همه مطالبات به حق شما تأکید خواهم کرد و تا تحقق همه وعده‌ها در کنار شما خواهم ماند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12دی1393، کدخبر: 13951012000259: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین