پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در نشست با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت باید حضور جدی‌تری در جنوب استان داشته باشد و کم‌کاری‌های گذشته جبران شود.

شعارسال: سکینه الماسی با بیان اینکه سطح خدمات درمانی جنوب استان بوشهر باید ارتقاء یابد افزود: زیبنده نیست که مردم حوزه‌ی انتخابیه‌ام با این ثروت خدادادی برای استفاده از خدمات درمانی به دیگر شهرها و استان‌ها بروند.

الماسی ضمن اشاره به برخی از کمبودها و نیازهای حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه گفت: به طور جدی پیگیر رفع مشکلات هستم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست با تشکر از الماسی به واسطه پیگیری‌های مستمر در بخش بهداشت و درمان گفت: آشنایی سرکار خانم الماسی با بخش‌های مختلف وزارت بهداشت و دغدغه‌های ایشان، باعث تاثیر گذاری در روند تهیه برنامه ششم توسعه کشور و کمک به بخش بهداشت و درمان کشور شده است.

دکتر قاضی زاده هاشمی با اشاره به برخی مشکلات و نیازهای مطرح شده از سوی نماینده مردم، ضمن قول مساعد برای رفع این مشکلات گفت: از همه توان خود برای افزایش کمی و کیفی سطح خدمات استفاده می‌کنیم.

در این نشست برخی از مهمترین مشکلات درمانی جنوب استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم از سوی وزیر بهداشت و درمان صادر شد.

از جمله‌ی این مشکلات، وضعیت بیمارستان دیر بود که نماینده مردم جنوب استان بوشهر با اشاره به وعده‌های مختلف برای راه‌اندازی این بیمارستان در طول سالیان اخیر گفت، دیگر هیچ وعده‌ی نادرستی را نمی‌پذیرم و باید هرچه سریعتر شاهد افتتاح بیمارستان باشیم که وزیر بهداشت در این خصوص قول مساعد داد.

اختصاص متخصص جراح مغز و اعصاب به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان نیز از دیگر درخواست های الماسی در این نشست بود که وزیر بهداشت و درمان علی‌رغم کمبود نیروی متخصص در این رشته با درخواست نماینده مردم جنوب استان بوشهرموافقت کرد.

علاوه بر این مجوز جذب نیرو برای تکمیل کادر پرستاری بیمارستان کنگان، اختصاص آمبولانس‌های مجهز جدید برای شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر و مجوز راه‌اندازی مرکز تصویربرداری پزشکی در جم از دیگر درخواست‌های الماسی از وزیر بهداشت و درمان بود که مورد موافقت قرار گرفت و دستورات لازم از جانب دکتر هاشمی صادر شد.

برخی دیگر از مشکلات درمانی جنوب استان نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که وزیر بهداشت دستور بررسی آن ها را داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خلیج فارس، تاریخ انتشار: 11آبان1395، کدخبر: 122556: www.pgnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
0
بوشهر واقعا استان محرومی است. واقعا محروم و قابل ترحم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین