پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۷۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
نایب رییس مجلس گفت: مجلس دهم نشان داد که فریب کاسبان فتنه و کاسه های داغ‌تر از آش را نمی‌خورد.

شعار سال:

علی مطهری در پی موافقت نمایندگان مجلس با وزرای پیشنهادی روحانی برای تصدی وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، گفت: رای اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی نشان داد که حربه «فتنه» و متهم کردن افراد به «فتنه‌گر بودن» دیگر حربه‌ مناسبی برای حذف نیروهای کارآمد و انقلابی نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس دهم نشان داد که فریب کاسبان فتنه و کاسه های داغ‌تر از آش را نمی‌خورد. به نظرم این امر دستاورد مهم جلسه دیروز بود. همچنین این رای اعتماد حاکی از همراهی و همدلی مجلس و دولت است و طبعا وظیفه دولت را در تامین مطالبات مردم از جمله بهبود اقتصاد کشور سنگین تر می کند.

متاسفانه در برخی نطق‌ها اخلاق رعایت نشد

او که با خانه ملت گفت‌وگو می‌کرد، با ارزیابی روند بررسی رای‌اعتماد این سه وزیر پیشنهادی در صحن علنی، درخصوص میزان رعایت عدالت، اخلاق و منطق در نطق نمایندگان مخالف و موافق، گفت: متاسفانه اخلاق در برخی نطق‌ها رعایت نشد، مانند آن موردی که یکی از مخالفان آقای دانش آشتیانی گفت؛ «من مدارکی علیه ایشان دارم که نمی‌توانم در جمع بازگو کنم؛ لذا آن را به رئیس مجلس میدهم.» با این رفتار ذهن‌ها به سوی اتهامات مختلف هدایت می شود بدون آنکه او بتواند از خود دفاع کند و این یعنی بازی کردن با آبروی یک انسان.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 12 آبان 1395، کد مطلب: 425034: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین