پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
سرهنگ جهانی از اجرای طرح فوق العاده ترخیص خودرو‌های توقیفی برای اقشار آسیب پذیر به مدت دوماه خبرداد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای حمایت از قشر آسیب پذیر و به جهت جلوگیری از ورود آسیب‌ها و ضرر و زیان‌ها به خودرو‌های توقیفی سال‌های گذشته در پارکینگ ها، تصمیمی مبنی بر ترخیص فوق العاده خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌ها کرده است.
شعار سال: سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا درباره ترخیص خودرو‌های توقیفی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای حمایت از قشر آسیب پذیر و به جهت جلوگیری از ورود آسیب‌ها و ضرر و زیان‌ها به خودرو‌های توقیفی سال‌های گذشته در پارکینگ ها، تصمیمی مبنی بر ترخیص فوق العاده خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌ها کرده است.

آغاز طرح فوق العاده ترخیص خودرو‌های توفیقی از ۱۸ خرداد

او با بیان اینکه این طرح از ١٨ خرداد ماه آغاز شد و به مدت دوماه ادامه دارد، افزود: این طرح مناسب افرادی است که وسیله نقلیه آن‌ها چندین سال است که در پارکینگ‌ها توقیف شده و نمی‌توانند، آن را ترخیص کنند.

سرهنگ جهانی گفت: در راستای این طرح تمامی جریمه‌ها و خلافی‌های پرداخت نشده‌ی عقب افتاده از دو برابر تبدیل به یک برابر می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا بیان کرد: برای ترخیص این خودرو‌ها از پارکینگ برگه عدم خلاف لازم نیست و به راننده یک سال فرصت داده می‌شود تا جریمه‌های عقب افتاده خودرو خود را به صورت تدریجی و قسطی پرداخت کند.

پرداخت روزانه ۷۰۰ تومان برای هزینه پارکینگ خودرو‌های توقیفی

او با بیان اینکه برای ترخیص، معاینه فنی خودرو، پرداخت عوارض شهرداری و عوارض آزادراهی، لازم نیست، گفت: اگر خودرویی به دلیل نداشتن گواهینامه راننده توقیف شده است، در این صورت برای ترخیص با آوردن گواهینامه‌ی فرد دیگری خودرو را ترخیص کنند.

سرهنگ جهانی گفت: با جلساتی که با مدیران پارکینگ‌ها برگزار شده است ابلاغ شد که از این افراد هزینه پارکینگ سال ٩۴ به میزان روزانه ٧٠٠ تومان دریافت شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۰۲۴۱۸، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین