پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
رئیس کمیته امداد از افزایش دو برابری وام اشتغال مددجویان خبر داد و گفت: با تصویب شورای عالی اشتغال، سقف تسهیلات اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد به ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد.
شعارسال: سیدمرتضی بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد کرد، افزود: اعتبارات اشتغال این نهاد در سال گذشته ۵۸۰۰ میلیارد تومان بود که با تصویب مجلس شورای اسلامی، این رقم در سال جاری به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد در سال ۹۹ حدود ۳۸ درصد اشتغال کل کشور را ایجاد کرد، ادامه داد: برنامه کمیته امداد در سال جاری راه‌اندازی ۳۰۰ هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت است.
 
افزایش دو برابری وام اشتغال مددجویان


رئیس کمیته امداد به میزان تسهیلات ارائه شده برای مددجویان اشاره کرد و گفت: سال گذشته سقف وام اشتغال مددجویان ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که با تصویب شورای عالی اشتغال این رقم در سال جاری با افزایش دو برابری به ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، بختیاری خاطرنشان کرد: افزایش تسهیلات اشتغال مددجویان به تایید رئیس جمهور رسیده و پس از تصویب در شورای پول و اعتبار برای اجرا، ابلاغ می‌شود.


شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۴۱۹۱۳۴۵۹، isna.ir.
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین