پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به‌عنوان یکی از نخبگان اقتصادی جهان اسلام در مالزی معرفی شد و لوح و تقدیر و تندیس خود را از وزیر اقتصاد مالزی دریافت کرد.
شعارسال: هفتمین کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام (۲۰۱۶) به‌عنوان مهمترین رویداد اقتصادی مسلمانان جهان اسلام از سه‌شنبه در کوالالامپور مالزی با حضور شخصیت‌های برجسته اقتصادی دنیای اسلام آغاز شد.

هفتمین کنفرانس تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام با هدف ارائه توانمندی‌های کشورهای مسلمان جهان و بررسی راهکارهای افزایش سرمایه گذاری در این کشورها در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شد.

به نوشته ی مهر، دانشمندان بسیاری از جهان اسلام در این کنفرانس که همه ساله توسط سازمان همکاری‌های اسلامی برگزار می‌شود، گرد هم می‌آیند و مدل‌های موفق اقتصادی و راهکارهای افزایش سرمایه‌گذاری در این کشورها به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

کنفرانس سرمایه گذاری و تجارت جهان اسلام از موثرترین و قدرتمندترین رویدادهای در حال رشد، برای ایجاد فرصت های همکاری بین کشورهای اسلامی شناخته شده و فرصتی مناسب برای بسط و توسعه نفوذ بخش های دولتی و خصوصی در کشورهای اسلامی است.

در روز دوم این کنفرانس(امروز چهارشنبه) ۱۰ نخبه برتر اقتصادی جهان اسلام معرفی شدند. در حالی که دانشمندان زیادی از کشورهای مختلف اسلامی کاندیدای دریافت این عنوان بودند، مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به‌عنوان یکی از نخبگان اقتصادی جهان اسلام در مالزی برگزیده شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان نماینده ایران در کنفرانس تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام به تشریح مدل اقتصادی مبتنی بر دکترین اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت.

لازم به ذکر است که لوح تقدیر ویژه و تندیس این عنوان، توسط وزیر اقتصاد مالزی به مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اهدا شد.

مرضیه افخم سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی نیز از مهمانان ویژه این مراسم بود.

دانشمندان و اقتصاددانان بسیاری از کشورهای مسلمان جهان در کنفرانس سرمایه گذاری و تجارت جهان اسلام حضور داشتند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پیغام، تاریخ انتشار: 28 مهر 1395، کدخبر: 77443، www.peigham.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین