پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
شهردار برازجان از اجرای 8 پروژه کلیدی در شهر برازجان خبر داد.
شعارسال: سعید شمالی‌نژاد عصر امروز در نشست با قائم مقام معاون عمرانی استاندار بوشهر اظهار داشت: شهر برازجان قدمت تاریخی و نخبگانی دارد که شایسته است برای این مردم اصیل خدمات و اعتبارات بیشتری را در نظر بگیریم.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی مطابق بودجه و با توجه به اعتبارات و تخصیصاتی که داریم، امر خدمت رسانی در حوزه خدمات شهری و اجرایی انجام شده است.

شمالی‌نژاد با توجه به وضعیت نیروی انسانی شهرداری نیز گفت: در شهرداری شاهد کارشناسان با تجربه هستیم که از ظرفیت و پتانسیل کارشناسان در بخش‌های متفاوت استفاده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برازجان دومین شهر استان است که باید تخصیص اعتبارات این شهر افزایش یابد و در یکی دو سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر اعتبارات شهرداری هستیم.

شهردار برازجان از اجرای 8 پروژه کلیدی در شهر برازجان خبر داد و افزود: سامان دهی کاروانسرای مشیرالملک که هویت شهری برازجان و همچنین احداث دهکده گردشگری که جزو هویت تاریخی و ملزومات شهری مردم برازجان است از جمله این پروژه‌هاست.

شمالی‌نژاد گفت: بهسازی بلوار شریعتی و نصب آب نما، پیاده رو سازی خیابان کشاورز و همچنین احداث 15 زمین چمن مصنوعی نیز از دیگر پروژه‌های شاخص است.

وی یادآور شد: احداث فضای سبز حاشیه‌ای، افزایش سرانه فضای سبز و ترمیم نوار حفاری و همچنین اصلاح هندسی معابر میدان شهید چمران نیز در دستور کار قرار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پیغام، تاریخ انتشار: یکشنبه 9 آبان 1395، کدخبر: 78079، www.peigham.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین