پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۶۶۱
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
گویا فکر می‌کنند مردم بچه هستند که یک لیست ۴۱ نفری درست کنند و ۱۰ تا ۵ تا خبر استعفا بدهند و بگویند که گزینه نهایی فلانی هست و بهمانی. از این رویکرد زشت دست بردارید. در شان و شخصیت مدیریت شهری پایتخت نیست.
شعار سال: ناصر امانی منتخب شورای ششم، درباره برگزاری جلسه امروز منتخبین جهت انتخاب شهردار جدید پایتخت اظهار داشت: در جلسه امروز تطبیق گزینه‌ها با معیار‌ها و شاخص‌های اصلی انجام گرفت و از آنجایی که جلسه طولانی شد، تصمیم گرفتیم فردا نیز جلسه دیگری در این زمینه برگزار کنیم.

وی افزود: مرحله‌ای که در حال حاضر برای انتخاب شهردار منتخبین جلسه تشکیل داده‌اند، گام دوم یا تطبیق شاخص‌ها با گزینه‌های اعلام شده است و پس از آن گام سوم اجرا می‌شود.

منتخب شورای ششم خاطرنشان کرد: در گام سوم افرادی که سقف امتیاز‌ها را کسب کنند، از آن‌ها برنامه‌هایشان را خواستار خواهیم شد و سرانجام تصمیم نهایی برای انتخاب شهردار احتمالاً اواخر نیمه اول مرداد انجام می‌گیرد.

امانی اعلام کرد: همچنین برخی از گزینه‌های دیگر که به عنوان شهردار پیشنهاد شده بودند، در تماس تلفنی با مهدی چمران و پرویز سروری اعلام کردند که جهت شهردار شدن آمادگی ندارند و یا داوطلب برای این موضوع نخواهند بود.

امانی گفت: پژمان پشمچی‌زاده، علیرضا جاوید، قدرت‌الله گودرزی، مرضیه وحید دستجردی و سردار محمدرضا فلاح‌زاده از جمله این گزینه‌ها هستند که اعلام کردند آمادگی برای شهردار شدن ندارند و در این شرایط تعداد گزینه‌ها به ۲۸ نفر رسیده است.
 
روز گذشته نیز پرویز فتاح، مخبر دزفولی، سعید محمد، سردار حاجی زاده، فرهاد رهبر، محمد فروزنده، سردار وحیدی و مسکنی از قبول مسوولیت در شهرداری به عنوان شهردار انصراف داده بودند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۱۴۴۲۹، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین