پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی تعداد زنان سرپرست خانوار مستمری بگیر را ۱۹ هزار و ۱۵۱ نفر عنوان کرد و گفت: گفت: ۷۷ هزار و ۵۷۰ نفر معلول در آذربایجان شرقی تحت پوشش اداره کل بهزیستی هستند.
شعار سال: فرگل صحاف گفت: ۱۸۰ نوع خدمت به مددجویان بهزیستی استان ارائه می‌کنیم که یکی از این خدمات پرداخت مستمری است.

وی با اشاره به اینکه ۷۴ هزار و ۳۱۲ معلول در استان مستمری بگیر بهزیستی هستند، افزود: ۴۴ هزار و ۷۸۰ معلول نیز دارای پرونده اجتماعی هستند.

صحاف تعداد پرسنل این اداره کل در استان را ۷۹۴ نفر اعلام کرد و ابراز داشت: ۸۴ هزار و ۲۵۴ نفر از خدمات بیمه مددجویان ما استفاده می‌کنند.

فعالیت ۲۴ خانه کودک و نوجوان و شیرخوارگاه در آذربایجان شرقی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از فعالیت ۲۴ خانه کودک و نوجوان و شیرخوارگاه در استان خبر داد و گفت: ۳۲۰ کودک در این مراکز نگه داری می‌شوند.

صحاف تعداد کودکان مستمری‌بگیر در کنار خانواده را یک هزار و ۶۰۵ نفر اعلام کرد و افزود: ما علاوه بر توانمندسازی کودکان و نوجوانان توجه جدی به موضوع پرداخت سرمایه کار، کمک هزینه فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل و کمک هزینه آماده سازی شغلی داریم.

وی با بیان اینکه در سال سال گذشته ۴۶ فرزندخواندگی داشتیم، گفت: این کودکان کاملا بی سرپرست بوده و حضانت به بهزیستی داده شده بود.

توجه جدی به آماده سازی شغلی زنان سرپرست خانوار

صحاف تعداد زنان سرپرست خانوار مستمری بگیر را ۱۹ هزار و ۱۵۱ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد خانواده‌های چندقلو یک هزار و ۷۱۴ نفر بودند که تحت حمایت بهزیستی هستند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی به توجه جدی این اداره کل به آماده سازی شغلی زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: پرداخت سرمایه کار بلاعوض، پرداخت کمک هزینه لوازم ضروری زندگی، پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن و پرداخت کمک هزینه سلامت جسمی از جمله خدمات ما به زنان سرپرست خانوار است.

وی مجموع مشارکت‌های نقدی، غیرنقدی و خدماتی را بیش از ۱،۲۹۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: وی در خصوص پویش‌های بهزیستی استان و مبالغ جمع آوری شده در آن ابراز داشت: در پویش عیدانه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، در پویش پازل همدلی ۱.۵ میلیارد تومان، در پویش ایران همدل ۱.۷ میلیارد تومان و در پویش رمضان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی جمع آوری شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از بهزیستی، تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۰۲۰۶، www.behzisti.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین