پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۵۱۵۶۲
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
انگار فهم ساده‌ترین اصول طراحی سیستم و شبکه را ندارند. راندمان پائین در تولید برق، اتلاف بالا در توزیع و مصرف، ناتوانی در کنترل مصرف‌های غیرقانونی، حاشیه‌های مطرح در خصوص برخی مدیران و پیمانکاران و پیمان سپاری‌ها و..، از مشکلات این سیستم است و مدیران محترم توانیر در حال چیدن و تعریف تعرفه در تعرفه برای اخذ بهای برق مصرفی؟ از خودتان و مردم بابت این حد اهمال خجالت نمی‌کشید؟ رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور، اخیرا بیان نموده که تعرفه برق ویلا‌ها، بشکلی مستقل محاسبه می‌شود؟ برایتان متاسفیم و در صورت تمایل داشتن، شما را به مناظره رسانه‌ای دعوت می‌کنیم. منتظر دریافت توضیحات هستیم.
شعار سال: سخنگوی صنعت برق کشور در خصوص نحوه محاسبه تعرفه برق ویلا‌ها و سکونت گاه‌های موقتی در مناطق ویلایی توضیحاتی را ارائه داد. مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور، تصریح کرد: شرایط تابستان امسال با سال گذشته متفاوت است به طوری که گرمای مضاعف در کشور سبب افزایش مصرف برق شده است.

او ادامه داد:متاسفانه کاهش نزولات آسمانی سبب شده تا سد‌ها با کمبود آب مواجه باشند و نیروگاه‌ها نیز با توجه به شرایط خاص با کمبود تولید برق مواجه هستند.

سخنگوی صنعت برق کشور در خصوص نحوه محاسبه تعرفه برق ویلا‌ها تصریح کرد:در حال حاضر ویلا‌ها و سکونت گاه‌های موقتی حتی با وجود مصرف کم، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی صورتحساب برق نمی‌شوند و جور دیگری تعرفه برق آن‌ها محاسبه می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار:۳۰تیر ۱۴۰۰، کدخبر: eghtesadonline.com، ۵۴۶۹۹۴
اخبار مرتبط
برچسب ها: برق ، صنعت برق ، ویلا ، تعرفه
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین