پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۷۶۲
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
خانم ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در واکنش ابتکار به اعتراض یک زن به بی‌آبی خوزستان: صدای مردم را بشنویم. باید از ایشان پرسید که در دوره تصدی ریاست سازمان محیط زیست، صدای مردم را شنیدید؟ در دوره تصدی پست فعلی چطور؟ آیا می‌دانید که رطب خورده منع رطب نباید بکند. منتظر توضیحات تان هستیم خانم ابتکار. البته اگر توضیحی داشته باشید.
شعار سال: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، با انتشار ویدئویی که در آن زنی می‌گوید "مظاهرات سلمی است، ما مظاهرات سلمی می خواهیم، ما آب و زمینمان را می‌خواهیم"، گفت: ‏این صدای یک ‎زن و یک مادر است که بر خلاف بیگانگان، درگیری، خونریزی و ناامنی نمی‌خواهد و مطالبه حقش را دارد.
 
آیا ابتکار صدای مردم را شنید؟
 
معصومه ابتکار در حساب توییتری خود ضمن انتشار ویدئویی که در آن زنی خوزستانی در اعتراض به بی آبی خوزستان می‌گوید "مظاهرات سلمی است"، نوشت: این صدای نرم مسالمت است. این صدای اعتراض مسالمت آمیز است. این صدای یک ‎زن، یک مادر، که بر خلاف بیگانگان، درگیری، خونریزی و ناامنی نمی‌خواهد. مطالبه حقش را دارد.

وی در ادامه نوشت: صدای مردم رابشنویم و شفاف گفتگو کنیم. راه نجات، اجرای ارزیابی زیست محیطی قبل از انتقال آب و سازگاری کشاورزی و صنعت با خشکسالی است.
 
تعداد بازدید : 3

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۳۱تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۴۳۱۲۲۱۶۳، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین