پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۵۱۸۲۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
براساس آخرین به روزرسانی مؤسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور، تمدید مجوز ۱۹ مؤسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور در دست بررسی قرار گرفت.
شعارسال: کارگروه نظارت بر عملکرد مؤسسات معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان در آخرین به روز رسانی که در خرداد ۱۴۰۰ انجام گرفته است، اسامی و مشخصات مؤسسات و شرکت‌های در دست بررسی خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور را (به ترتیب حروف الفبا برحسب نام کامل مؤسسه) اعلام کرد.

موسساتی که اعتبار مجوز فعالیت‌شان منقضی شده است، حائز شرایط برای عقد قرارداد نیستند.
 
 
بررسی مجوز موسسه‌های اعزام دانشجو به خارج از کشور

اسامی ۱۹ مؤسسه‌ای که در اینجا آمده است قبلاً دارای مجوز از این اداره کل بوده‌اند لیکن در حال حاضر به دلیل انقضای اعتبار مجوز و تأخیر در اعلام وضعیت تمدید مجوز آن‌ها در دست بررسی است؛ بنابراین مجوز مؤسسات مذکور از نظر این اداره کل نه به منزله تأیید و نه به منزله رد است.

بر اساس آخرین به روز رسانی مؤسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور تمدید مجوز ۱۹ مؤسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور در دست بررسی قرار دارد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۴۹۴۹۳، snn.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین