پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۵۱۹۵۱
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
با نهایت تاسف و تاثر با خبر شدیم دکتر اکبر فرزانگان، استاد دانشکده مهندسی معدن پردیس دانشکده‌ای فنی، چشم از دنیا فرو بسته و به دیدار حق شتافتند.
شعار سال : انالله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر با خبر شدیم دکتر اکبر فرزانگان، استاد دانشکده مهندسی معدن پردیس دانشکده‌ای فنی، چشم از دنیا فرو بسته و به دیدار حق شتافتند.
دکتر فرزانگان که از صاحب‌نظران و پژوهشگران حوزه فرآوری مواد معدنی بود، علاوه بر مسئولیت‌های اجرایی و آموزش دانشجویان، تألیف آثار و مقالات علمی ارزشمندی را نیز در کارنامه و سوابق علمی پژوهشی خود دارد که بی‌شک ثمرات فعالیت‌های پربار و پربرکت این استاد فرهیخته، ماندگار خواهد ماند.
از طرف هیأت‌رئیسه و خانواده بزرگ دانشگاه تهران ضمن ابراز تأسف عمیق، درگذشت این استاد فرهیخته را به خانواده سوگوار ایشان، دانشجویان، استادان و همکاران این استاد فقید تسلیت گفته، رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم و اجر و شکیبایی برای بازماندگان از خداوند منان مسئلت می‌نماید.

روابط عمومی دانشگاه تهران
۱۴۰۰/۰۴/۳۱

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دانشگاه، تاریخ انتشار:۳۱ تیر ۱۴۰۰، کدخبر:۱۸۶۹۴، news.ut.ac.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین