پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۹۶۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
بیژن عبدالکریمی در برنامه شبکه چهار سیما بیان می‌کند که تمدن‌سازی در انزوا امکان پذیر نبوده و نمی‌توان بدون همگرایی با دنیا به توسعه و تمدن رسید و دچار فروپاشی از درون می‌شویم. وی همچنین متذکر می‌شود که همگرایی با دنیا به معنای دست گدایی دراز کردن نبوده، همانگونه که صرفا با روحیه سلحشوری، نمی‌توان بدان دست یافت. باید دنیا را با زبان روز دنیا فتح کرد. اقتصاد و ملت دو بازوی قدرت حاکمیت هستند که متاسفانه بنظر می‌رسد، حاکمیت این دو را رها کرده است!
شعار سال: سخنان بیژن عبدالکریمی در این ویدئو، تاکید بر بیان چند آسیب (شامل تمایلات انزواگرایانه ایران، تمایل به تعامل مبتنی بر روحیه سلحشوری، کم توجهی به زبان مشترک و ابزار روز کسب قدرت در دنیا یعنی اقتصاد، معادل پنداری تعاملات جهانی با وابسته شدن به ابرقدرت ها)، چند هشدار (فروپاشی از درون بدلیل افزایش فشار‌ها وناتوانی در پاسخ بدان‌ها، کم توجهی حاکمیت به دو بازوی قدرت خود یعنی ملت و اقتصاد) و چند اعتراض (نشناختن دوست از دشمن و دشمن پنداری منتقدین) دارد.

وی بیان می‌دارد که با چند آیه و حدیث و روایت فقهی نمی‌شود به جنگ با این دنیا رفت! قبل از اینکه این مردم به نقطه انفجار برسند باید به یک راه حل درست، دست پیدا کنید! راه حل امنیتی و پلیسی دیگر جواب نمی‌دهد! اقتصاد و ملت دو بازوی قدرت حاکمیت هستند که حاکمیت این دو را رها کرده است!

تعداد بازدید : 21

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین