پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
دکتر محمدحسین پاپلی یزدی در سخنرانی خود (۱۳۹۴) بیان می‌دارد که مقصر وضع کنونی بحران آب، جمعی از مهندسین مشاور و پیمانکاران سدساز هستند که برای پول دست به این کار زده اند. می گوید که پشت این جماعت یک مافیای سنگین حضور دارد . باید از ایشان پرسید که جایگاه مدیران وسیاستگذاران درصد بگیر فاسد کجای داستان است؟ درصد بگیر‌هایی که منافع شان در پروژه‌های بزرگ است و می‌صرفد که اقدام به توجیه کار در قالب گزارش عملکرد‌های توسعه‌ای وعمرانی کنند.
شعارسال: دکتر محمدحسین پاپلی یزدی در سخنرانی خود (۱۳۹۴) بیان می‌دارد که مقصر وضع کنونی بحران آب، جمعی از مهندسین مشاور و پیمانکاران سدساز هستند که برای پول دست به این کار زده اند. می گوید که پشت این جماعت یک مافیای سنگین حضور دارد . باید از ایشان پرسید که جایگاه مدیران وسیاستگذاران درصد بگیر فاسد کجای داستان است؟ درصد بگیر‌هایی که منافع شان در پروژه‌های بزرگ است و می‌صرفد که اقدام به توجیه کار در قالب گزارش عملکرد‌های توسعه‌ای وعمرانی کنند.
تعداد بازدید : 11
اگر این ادعا راست باشد، سوال مان این است که چرا سازمان بازرسی ورود موثر نمی کند؟

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت آپارات، تاریخ انتشار:۴ مرداد ۱۴۰۰، www.aparat.com

 

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
0
مافیای اقتصاد آب حتی آنقدر پیشرفت کرده که اقدام به خرید و فروش زمین هایی می کنند که قرار است خط انتقال آب از آنجا گذر کند.
بعد از مافیای سدسازی و انتقال آب ، نوبت به مافیای صنایع آب بر رسیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین