پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۹۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در پایان دیدار مقابل فرانسه خداحافظی‌اش را از بازی‌های ملی اعلام کرد.
شعار سال: تیم ملی بسکتبال امروز آخرین دیدار خود در بازی‌های المپیک را برابر فرانسه برگزار کرد و با نتیجه ٧٩ به ٦٢ متحمل شکست شد.

صمد نیکخواه بهرامی که گفته می‌شود قصد دارد در پایان این دیدار از دنیای قهرمانی خداحافظی کند، گفت: ١٧ سالم بود که به تیم ملی دعوت شدم، مدت زیادی است که برای تیم بازی می‌کنم و در رویداد‌های مختلفی شرکت کرده‌ام. همیشه سعی کردم که در همه تورنمنت‌ها با تیم باشم، خوب تمرین کنم و خوب هم بازی کنم.

وی ادامه داد: بیش از ٢٤-٢٣ سال برای تیم ملی بسکتبال بازی کردم، حالا گاهی خوب بودم و گاهی هم بد، برای خداحافظی هم از کار‌های رسانه‌ای خوشم نمی‌آید.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این پرسش که سرانجام تصمیم شما برای خداحافظی چقدر جدی است؟، گفت: اگر ٧٠ سالم باشد و احساس کنم می‌توانم با دادن آب و حوله به ملی‌پوشان کمک کنم، در کنار تیم خواهم بود. اما احتمال خیلی زیاد امروز بازی آخری بود که برای تیم انجام دادم.

وی تاکید کرد: قبلاً هم گفته بودم اگر تیم ملی بسکتبال به المپیک صعود کند بعد از اتمام بازی‌ها خداحافظی خواهم کرد. مبنای برنامه و تصمیم من تابستان به تابستان است، باید ببینم چه می‌شود، با تورنمنت بعدی تیم‌ملی هم فاصله زیادی داریم.
 
آخرین بازی نیکخواه بهرامی برای تیم ملی بسکتبال

این ملی پوش بسکتبال خاطرنشان کرد: یک سری کار‌های شخصی هم دارم، دخترم بزرگ شده و نیاز دارد که بیشتر کنارش باشم.

نیکخواه بهرامی در ادامه در مورد عملکرد تیم ملی درد المپیک گفت: به غیر از بازی با آمریکا دو بازی دیگر را به نسبت خوب بازی کردیم. در بازی با آمریکا اصلاً جالب نبودیم و در حد تیم ملی کار نکردیم، اما امروز هم فارغ از نتیجه بازی قابل احترامی مقابل فرانسه داشتیم. در پاس‌کاری خوب بودیم و در دفاع هم متمرکز عمل کردیم.

وی ادامه داد: البته فرانسه خیلی خوب کار کرد، فشار زیادی وارد کردند، اما شاید فکر نمی‌کردند ما اینقدر خوب باشیم. من خودم هم در این بازی بهترین عملکرد ممکنم را داشتم.

نیکخواه بهرامی تاکید کرد: چیزی که به ما کمک می‌کند حضور در همین مسابقات است، چیزی که از المپیک می‌خواستیم همین تجربه بود و تأثیری که روی خودباوری و انگیزه بازیکنان می‌گذارد. اصلاً همین کسب سهمیه هم سال گذشته تأثیر خود را روی لیگ گذاشته بود.

"چقدر پیش بینی می‌کردید که با سه باخت به کار خود در المپیک پایان دهید؟ "، کاپیتان تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این پرسش گفت: احتمال آن زیاد بود، هر تیمی با هدفی در مسابقات شرکت می‌کند، مثلاً آمریکا و فرانسه هدف قهرمانی دارند، هدف ما این نبود، هدف ما این بود که تجربه کسب کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۱۰۸۹۳، www.imna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
0
می‌توان از تجربیات نیکخواه بهرامی برای مربی‌گری نیز استفاده کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین