پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۹۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
بزرگترین مرکز تخصصی دندان‌پزشکی کشور با عنوان شهید فخری‌زاده با حضوروزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افتتاح شد.
شعارسال:بزرگترین مرکز تخصصی دندان‌پزشکی کشور با عنوان شهید فخری زاده صبح امروز (شنبه) با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در شهرک شهید رجایی افتتاح شد.

مرکز تخصصی دندانپزشکی شهید فخری‌زاده به همت و تلاش وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با ظرفیت حدود ۱۰۰ یونیت دندانپزشکی در زمینی به مساحت حدود ۲۵۰۰ متر مربع در پنج طبقه و با زیربنای حدود ۱۱ هزار متر مربع با رعایت تمامی استاندارد‌ها و ضوابط طراحی فضا‌های بهداشتی و درمانی احداث شده است.
 

نام شهید فخری‌زاده بر مرکز تخصصی دندانپزشکی کشور
 
این مرکز پیشرفته با دارا بودن بخش‌های اتاق عمل بخش‌های اندو، ترمیمی کودکان، پروتز، ایمپلنت، جراحی لثه، جراحی فک و صورت مجهز به دستگاه سی‌تی‌اسکن صورت، رادیولوژی و پیش‌بینی حدود ۱۰۰ پارکینگ کادر درمانی و... سایر فضا‌های پشتیبانی و درمانی برای فعالیت حدود ۳۲۰ نفر از دندانپزشکان و دستیاران دندانپزشک، کارکنان اداری و پشتیبانی و خدماتی آماده ارائه خدمت شده است.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۹ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۱۱۲۶۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین