پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۰۷۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
آیین رونمایی از بازسازی و نوسازی مسجد امام موسی کاظم (ع) شهرک شهید چمران بعد از ظهر شنبه با حضور سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع برگزار شد.
شعار سال: سرتیپ حاتمی در این مراسم گفت: بازسازی مساجد و شهرک‌ها بسیار مهم است و موجب می‌شود کارکنان و ساکنان این شهرک‌ها بدانند که مجموعه وزارت دفاع به فکر آن‌ها هستند و برای آن‌ها و خانواده آن‌ها محیط زندگی را نوسازی می‌کند این نشان می‌دهد جریان حیات ادامه دارد.

وزیر دفاع ادامه داد: در خصوص بازسازی مساجد باید طرح جامعی داشته باشیم و به خوبی بدانیم ۴۱۳ مسجد و نماز خانه وزارت دفاع چه وضعیتی دارند.

وزیر دفاع گفت: نهضت بازسازی و نوسازی مساجد را همواره داشته ایم. در طول سالیان گذشته نوسازی مساجد را دنبال کرده ایم، اما باید با برنامه مراکزی را که نیاز دارند را بازسازی کنیم.

سرتیپ حاتمی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره مساجد گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری دو جمله در خصوص مساجد دارند که بسیار به هم نزدیک است، امام خمینی (ره) می‌فرمایند؛ مساجد سنگر هستند این سنگر‌ها را حفظ کنید و مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند؛ مسجد هسته مقاومت است. توجه به این بیانات به خوبی برای ما روشن می‌کند که ما با چه مسئولیتی مواجه هستیم و به کجا باید تکیه کنیم.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن در حوزه فرهنگ، ادامه داد: دشمنان کنار جنگ نظامی و جنگ اقتصادی، تهاجم فرهنگی را در دستور کار قرار داده اند و در این راستا با استفاده از هزاران شبکه تلویزیونی، ماهواره ای، سایت و شبکه‌های مختلف در فضای مجازی فرهنگ ما را هدف قرار گرفته اند. آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف بر فرهنگ‌های دینی، اعتقادی و انقلابی ملت ما کار می‌کنند بدون هیچ محدودیتی و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها تلاش می‌کنند این فرهنگ و ارزش‌ها را تخریب کنند به این موضوع که توجه می‌کنیم بهتر متوجه می‌شویم آن جایی که باید بر روی آن تمرکز کنیم و به آن تکیه داشته باشیم مساجد است.

وزیر دفاع تصریح کرد: در مساجد هم تربیت اتفاق می‌افتد و هم مقابله با آسیب‌ها شکل می‌گیرد و محور و شاکله و منشاء حرکت انقلابی اسلامی ما هم این مساجد هستند، ما بار‌ها و بار‌ها شاهد بودیم که در یک دوره طولانی دشمن نقشه‌های فراوانی کشیده و توطئه‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند، اما با یک محرم و صفر و یا یک ماه رمضان و شب‌های قدر همه این رشته‌هایی که دشمنان بافته‌اند به دست معتقدان و مذهبی‌ها پنبه می‌شود و این ارزش‌ها و اعتقادات و داشته هاست که ملت ما را به راه راست هدایت می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۱۳۹۹۸، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین