پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۲۰۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
وزارت بهداشت با واکسیناسیون پرسنل شرکت ملی پست در سراسر کشور موافقت و طی مکاتبه‌ای به دانشگاه‌های علوم پزشکی تمام استان‌ها انجام آن را ابلاغ کرد.
شعار سال: کارکنان شبکه پست کشور با ارائه خدمات پستی به خصوص در دوره شیوع کرونا در گروه مشاغل حساس قرار گرفته و ضرورت واکسیناسیون این اقشار در چندین مرحله از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین شرکت ملی پست پیگیری شد؛ بنابراین گزارش، چندین مکاتبه از سوی محمد جواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و رمضانعلی سبحانی فر؛ معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست برای موافقت و صدور مجوز واکسیناسیون پستچی‌ها با ستاد ملی کرونا و مجموعه وزارت بهداشت صورت گرفت.

در ادامه این تلاش ها، وزارت بهداشت با واکسیناسیون پرسنل شرکت ملی پست در سراسر کشور موافقت و طی مکاتبه‌ای به دانشگاه‌های علوم پزشکی تمام استان‌ها انجام آن را ابلاغ کرد.

در همین راستا سبحانی فر با تاکید به مدیران پست استان‌ها از آن‌ها خواست تا فرایند اداری و تشریفاتی آن به سرعت انجام گرفته و ضمن معرفی کارکنان هر استان هماهنگی لازم برای انجام واکسیناسیون صورت پذیرد.

گفتنی است واکسن مورد نیاز از سوی وزارت بهداشت تامین و به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها تحویل می‌شود.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فارس، تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۸۲۶۲۳۳، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین