پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۲۳۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
عضو کمیسیون انرژی مجلس از تصویب طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت به دلیل عدم توسعه میادین نفتی مشترک خبر داد.
شعار سال: حسین حسین زاده عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت در این کمیسیون، گفت: در جلسه هفته گذشته کمیسیون این موضوع بررسی و تصویب شد.

وی با اشاره به محور‌های این تحقیق و تفحص، ادامه داد: مهمترین محور این طرح درباره عدم توسعه میادین مشترک نفتی کشورمان با سایر کشور‌ها به مانند عربستان و قطر است.

نماینده لارستان در مجلس با تاکید بر اینکه باید برای جلوگیری از خام فروشی میادین مشترک توسعه پیدا می‌کرد، افزود: به دلایل مختلف از جمله تحریم‌ها و برخی فعل و انفعالات توسعه میادین نفتی صورت نگرفته به همین دلیل نمایندگان با تدوین طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت به دنبال این موضوع هستند که چرا این موضوع محقق نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: پس از جمع بندی در کمیسیون، این طرح تحقیق و تفحص برای اعلام نظر نمایندگان در صحن علنی پارلمان در اختیار هیئت رئیسه قوه مقننه قرار گرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین