پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در کشور بیمارستان‌های نیمه‌تمام متعددی در سال‌های گذشته به حال خود رها شده بود که ما در صدد تکمیل و راه‌اندازی آنها هستیم.

شعار سال:

محمد جعفر علیزاده عصر امروز در جریان بازدید از روند احداث بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان کوثر اظهار کرد: این بیمارستان با گذشت سه سال پیشرفت 92 درصدی دارد و تلاش بر این است تا در دهه فجر بیمارستان شهرستان کوثر به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در تکمیل بیمارستان‌ها برای ارائه خدمات کیفی‌تر به مردم در قالب نظام سلامت تلاش فراگیری را آغاز کرده است، تصریح کرد: امیدواریم در سطح کشور علاوه بر تکمیل بیمارستان‌های نیمه‌تمام، به سمتی حرکت کنیم تا این بیمارستان‌ها با تجهیزات مناسب نیز در بخش‌های مختلف تخصصی و عمومی به بهره‌برداری برسند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان کوثر علاوه بر بخش اورژانس شامل چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان است که قابلیت افزایش تخت‌های این بیمارستان وجود دارد.

علیزاده بیان کرد: در کشور بیمارستان‌های نیمه‌تمام متعددی در سال‌های گذشته به حال خود رها شده بود که ما در صدد تکمیل و راه‌اندازی آنها هستیم.

مدیر سازمان مجری ساخت ساختمان‌های دولتی افزود: علاوه بر ساخت بیمارستان، وزارت راه و شهرسازی ساخت مجموعه‌های اداری و دولتی را نیز در ابعاد مختلف در اولویت قرار داده و تلاش بر این است تا بتوانیم در سریعترین زمان پروژه‌ها را تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم که این رویکرد وزارت راه و شهرسازی نیازمند جذب اعتبارات و تخصیص کامل منابع است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 16 آبان 1395، کد مطلب: 13950815001506 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
باعث خوش حالی مردمه اگه حرف با عملشون یکی باشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
باعث خوش حالی مردمه اگه حرف با عملشون یکی باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین