پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن از هر طریقی می‌خواهد اقدامات مثبت کشور را واژگون جلوه دهد و عملیات روانی سنگینی علیه کشور ما انجام می‌دهد گفت: دشمن از ساخت واکسن کرونا در کشور ما نگران است و در برابر آن عملیات روانی انجام می‌داد.
شعار سال:  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه بررسی وضعیت کرونا در استان کرمان با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: توفیقی بود امروز به استان کرمان بیایم و در جمع مردم کرمان حاضر بشوم.

وی با بیان اینکه برای عرض خدا قوت و تشکر از خادمان عرصه سلامت به استان کرمان آمدم، گفت: از تمام اعضای کادر درمان استان کرمان و از پزشکان و پرستاران مهربان تشکر الهی می‌کنم چرا که در این قطعه تاریخی کشور، فداکارانه در میان یک معرکه بسیار سخت ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این ایستادگی و صبر کادر درمان جای قدردانی دارد و یک آزمون پرافتخار تاریخی برای جامعه پزشکی کشور است افزود: حضور کادر درمان در خط مقدم مقابله با کرونا چیزی کمتر از حضور سربازان دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها ندارد.

وی با بیان اینکه کادر درمان، جان خودشان را برای احیای جان دیگر انسان‌ها در طَبَق اخلاق گذاشته‌اند و اجر آن‌ها در نزد خداوند است ادامه داد: کشور ما از تمام کشور‌های جهان متمایز است و در حالی که درمان و کنترل کرونا را داریم در معرض شدیدترین تحریم جهانی نیز هستیم.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم از پول ملت که در بانک‌های کشور‌های دیگر توسط آمریکا بلوکه شده برای خرید دارو و تجهیزات پزشکی استفاده کنیم تصریح کرد: ما در برابر بیماری کرونا، تحریم ناعادلانه جهانی و عملیات روانی سخت دشمن ایستاده‌ایم.
 
دشمن از ساخت واکسن کرونا در کشور ما نگران است

وی با بیان اینکه دشمن از هر طریقی می‌خواهد اقدامات مثبت کشور را واژگون جلوه دهد و عملیات روانی سنگینی علیه کشور ما انجام می‌دهد گفت: دشمن از ساخت واکسن کرونا در کشور ما نگران است و در برابر آن عملیات روانی انجام می‌داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم به دشمن اعتماد کنیم تا محلول واکسن خارجی وارد کشور شود؛ دشمنی که تحریم دارو انجام داده چگونه واکسن سالم به ما می‌دهد؟

وی با بیان اینکه ترور بیولوژیک یکی از راهبرد‌های دشمن است، ادامه داد: آمریکایی که دشمن شماره یک این ملت است و ما را تحریم دارو کرده، چه تضمینی وجود دارد که واکسن فلج‌کننده به ما ندهد و ملت ما را در آینده با مشکل روبه‌رو نکند؟

وی با اشاره به اینکه کرونا، محل تجلی و درخشش اسلام شد و مردم با همدلی برای همدیگر پای کار آمدند افزود: مردم ما انفاق، ایثار و کمک مؤمنانه را معیار کار خود قرار دادند، در حالی که خودشان نیازمند بودند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسلام، در بحران کرونا درخشید و با یک سخنرانی مقام معظم رهبری همه در یک حرکت دسته‌جمعی طوفان به پا کردند و به یاری یکدیگر در رزمایش کمک مؤمنانه شتافتند گفت: این ملت هرگز در برابر تهدیدات دشمن نمی‌ترسد و سر تعظیم فرود نخواهد آورد.
 
دشمن از ساخت واکسن کرونا در کشور ما نگران است

وی با اشاره به اینکه تاریخ خواهد نوشت که چگونه ملت ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها، بحران کرونا را پشت سر گذاشتند افزود: تولید واکسن کرونا در کشور در حال انجام است و افزایش تولید واکسن کرونا را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه از بسیجیان و خیّران استان کرمان در کنترل بیماری کرونا و همچنین محرومیت زدایی و آبرسانی به روستا‌ها و نقاط محروم استان تشکر می‌کنم گفت: بنا داریم در هفته دفاع مقدس آبرسانی به بیش از ۱۰۰ روستا در استان کرمان به بهره‌برداری برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۲۱۹۶۲، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
خدا رو شکر که واکسن هم تولید کردیم ولی تا به تولید انبوه برسه باید از کشورهای دیگه وارد کنیم تا بتونیم بیماری رو کنترل کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین