پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۲۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امن‌ترین مرز‌ها را در مناطق شمالی و شمالغرب به ویژه مرز استان اردبیل با جمهوری آذربایجان شاهد هستیم، گفت: تأمین امنیت پایدار مرز‌های کشورمان با هوشیاری کامل مرزداران و مرزنشینان در اولویت قرار گرفته است.
شعار سال: سردار احمدعلی گودرزی دوم شهریور ماه با حضور در مناطق مرزی شمال استان اردبیل و بازدید از مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز اظهار کرد: ما در مرز‌های جمهوری اسلامی ایران سعی و تلاشمان بر تقویت تجهیزات و امکانات مدرن در پاسبانی از مرزهاست و قطعا به کوچکترین تعرض و یا تهدید پاسخی کوبنده خواهیم داد.

وی امنیت پایدار مرز‌ها را از شرق تا غرب و شمال تا جنوب یادآور شد و تصریح کرد: امن‌ترین مرز‌ها را در مناطق شمالی و شمالغرب به ویژه مرز استان اردبیل با جمهوری آذربایجان شاهد هستیم که مرزنشینان در کنار مرزبانان با امنیت روانی سعی می‌کنند تا به تقویت نظام امنیتی و آرامش حاصل از آن در منطقه کمک کنند.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به مناقشات ۴۴ روزه جمهوری آذربایجان با ارمنستان اشاره کرد و گفت: در این ایام مرز‌های کشورمان آرام‌ترین مرز‌ها بود و به کشور‌های همسایه گوشزد کردیم که کوچکترین تعرض به مرز‌ها را نمی‌پذیریم و از همین رو کمترین تنش را در این مناطق به ویژه اصلاندوز شاهد بودیم.

سردار گودرزی افزود: در حال حاضر مراکز آموزشی و مرزبانی‌های کشورمان به مدرن‌ترین و مجهزترین امکانات مرزداری آراسته شده‌اند و یقینا با هوشیاری کامل سعی می‌کنند تا امنیت و آرامش مناطق مرزی را برقرار کنند.

وی آموزش را لازمه تقویت نظام مرزبانی توصیف کرد و ادامه داد: در مراکز آموزشی نظیر شهید مدنی با انضباط و نظم خاص نیرو‌ها آموزش داده می‌شوند تا از توانمندی آن‌ها در عرصه‌های مختلف برای تأمین امنیت پایدار استفاده شود.

سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در همه مناطق مرزی سعی می‌کنیم تا به اندازه کافی نیروی مرزبانی را که آموزش‌دیده و مجهز به امکانات مدرن هستند، اضافه کنیم و قطعا در استان اردبیل نیز همین روند پیگیری می‌شود.
 
امن‌ترین مرز‌ها را در شمالی و شمالغرب کشور داریم

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: در کنار برنامه‌های آموزش نظامی، فعالیت‌های فرهنگی و معنوی نیز در این مراکز و همچنین پاسگاه‌های مرزی مورد توجه قرار گرفته و سعی بر تقویت روحیه ارزشی و معنوی نیروهاست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۶۰۲۰۱۰۲۱، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین