پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
آئین استقبال از ورود عشایر استان به قشلاق خود در استان بوشهر با حضور فرماندار دشتستان، مدیر کل امورعشایر، رئیس اداره امور عشایر دشتستان، بخشدار ارم و تعدادی از مسئولین و شوراهای عشایری در بخش ارم شهرستان دشتستان برگزار گردید.
شعارسال: در این آئین ارسلان زارع، فرماندار دشتستان ضمن خوشامدگویی به عشایر خاطرنشان کرد: جامعه عشایری یکی از جوامع مهم، تاثیرگذار و همراه و همکار دولت و نظام هستند که نقش اساسی در ایجاد امنیت و بهره وری تولید دارند.

زارع افزود: عشایر در تمامی جریان های اجتماعی و سیاسی حضوری پررنگ دارند، دولت نیز با تمامی توان و در راستای ارائه خدمات به عشایر از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرده است.

فرهمند آقایی، مدیر کل امور عشایر استان بوشهر نیز ضمن گرامیداشت و تکریم ورود عشایر به استان گزارشی از عملکرد مدیریت امور عشایر استان در خدمات رسانی ارائه نموده و اعلام کرد: در سال گذشته با حمایت ویژه ی استاندار و فرمانداران و پیگیری جهت تامین اعتبار توسط مدیریت امور عشایر خدمات قابل توجهی در زمینه نصب مخازن ۵۰۰۰ لیتری، احداث و مرمت آب انبار، راهگشایی، توزیع پکیج های مولد انرژی خورشیدی و جایگزین های سوخت فسیلی و آبرسانی انجام پذیرفته است که این مهم در سال جاری با رشد ۴۰ درصدی اعتبارات امور عشایر با شرایط بهتری به انجام خواهد رسید.

در ادامه این آئین یک دستگاه مولد انرژی خورشیدی و پکیجی شامل گاز نان پزی و تابه بعنوان جایگزین سوخت فسیلی به صورت نمادین به دو تن از عشایر استان اهداء گردید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آیینه جم، تاریخ انتشار: دوشنبه 17 آبان 1395، کدخبر: 18966، www.ayenejam.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
0
سنت حسنه ای که باعث دلگرمی عشایر و تقویت هویت انها می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین