پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۴۹۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
علیرضا مقصودی در واکنش به خبرپراکنی‌ها درباره مجری با سابقه رادیو جوان گفت: ما تذکر می‌دهیم، اما سرمایه‌مان را کنار نمی‌گذاریم، بنابراین موضوع ممنوع‌الکاری و مسائل این چنینی صحت ندارد.
شعارسال: مصاحبه مجری رادیو جوان با شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی چند روزی است که به حاشیه‌هایی در فضای‌مجازی تبدیل شده؛ حتی به تیترِ اصلی رسانه‌های ضدانقلاب هم تبدیل شد. صحبت‌های تند و تیزِ آقای نماینده و کلیدواژه "سهل‌انگاری" خانم مجری دردسرساز شد تا جایی که برخی از رسانه‌ها این مصاحبه در رادیو جوان را به مصاحبه در شبکه‌ای معاند ربط دادند.

برخی در فضای‌مجازی خبر از توبیخ و ممنوع‌الکاری فاطمه صداقتی مجری این برنامه رادیویی می‌دهند؛ حتی در توئیتی آمده، آنتن را در دو برنامه (جوان ایرانی سلام/ خط آزاد) رادیو جوان از او گرفته‌اند، هزینه پرسش از یک مسئول آن هم درباره جان ایرانیان این است؟!

علیرضا مقصودی مدیر شبکه رادیویی جوان گفت: این هفته خانم صداقتی برنامه نداشتند و این خبرسازی‌ها و بزرگنمایی‌ها دروغین است و اگر نکته‌ای هم باشد در درون سازمان و شبکه، خودمان اعلام می‌کنیم.

او تأکید کرد: خانم صداقتی بومی‌ترین مجری رادیو است؛ او ۲۰ سال در رادیو جوان فعالیت می‌کند. به هر حال اگر اشتباهی هم می‌شود با حفظ ایشان، اشتباه را بررسی می‌کنیم؛ به این معنا هم نیست که اشتباهی می‌شود باید فرد را اخراج کرد. آن هم شخصیتی که جزو سرمایه‌های اجتماعی رادیو جوان محسوب می‌شود و همکاری هم خطایی می‌کند با حفظ سرمایه اجتماعی، آن اشتباه را بررسی می‌کنیم.

مقصودی با اشاره به اینکه ممنوع‌الکار و توبیخی در میان نیست، گفت: ما تذکر می‌دهیم، اما سرمایه‌مان را کنار نمی‌گذاریم؛ بنابراین موضوع ممنوع‌الکاری و مسائل این چنینی صحت ندارد و خانم صداقتی جوان ایرانی سلام را هفته آینده اجرا می‌کند.

فاطمه صداقتی مجری رادیو ممنوع‌الکار نشد
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۳ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۲۵۶۰۴۰۰، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین