پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۵۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
معین‌الدین سعیدی گفت: چرا زمین‌های کشاورزی، مسکونی و اجدادی مردم ملی شده است و مردم حق کشاورزی یا ساخت خانه در روستا‌ها و شهر‌ها را ندارند.
شعار سال: معین‌الدین سعیدی در نشست شورای اداری با حضور رئیس جمهوری در چابهار اظهار داشت: چرا زمین‌های کشاورزی، مسکونی و اجدادی مردم ملی شده است و مردم حق کشاورزی یا ساخت خانه در روستا‌ها و شهر‌ها را ندارند.

وی بیان کرد: امروز بعد از سال‌ها انتظار شاهدیم که رییس جمهور دل‌ها به عنوان یک مقام ارشد کشوری در مناطق حاشیه‌نشینی شهر چابهار حضور پیدا کرده و امیدواریم مشکلات این مردم حل شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه تنها با ایجاد ردیف ویژه اعتباری می‌توان مشکلات حاشیه‌نشینی و عدم وجود زیرساخت‌ها و بخش مهمی از مشکلات را مرتفع کرد، گفت: بی‌آبی در چابهار و مناطق مختلف جنوب بلوچستان بیداد می‌کند، آیا وقت آن نرسیده این مشکل با درایت و ورود جدی وزیر نیرو حل شود.

وی گفت: کلنگ بیمارستان بخش پُلان چابهار در سال ۱۳۶۸ به زمین زده شده و بعد از آن نیز تاکنون در چندین دولت مجددا چندین بار کلنگ‌زنی شده و متاسفانه هنوز برای مردم بیمارستان ساخته نشده است.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، زرآباد، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از گذشت سه سال از کلنگ‌زنی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار متاسفانه همچنان ساخت و تکمیل این پروژه در هاله‌ای از ابهام است لذا ضروری است هر چه سریعتر تکمیل شود.

سعیدی افزایش ۱۰۰ تخت به بیمارستان نیکشهر را از رئیس جمهوری درخواست کرد و افزود: هم‌اینک با وجود داشتن زیرساخت‌ها و ساختمان قدیمی بیمارستان ۲۲ بهمن نباید در این زمینه مشکلی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان و به ویژه چابهار در همه شاخص‌ها عقب است و برای توسعه آن نیاز به تخصیص اعتبارات ویژه‌ای است.

نماینده مجلس همچنین بر راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان، حل مشکلات حاشیه‌نشینی، رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های صیادان، تلاش برای توسعه و آبادانی جنوب بلوچستان تاکید کرد.

وی بر تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در چابهار با توجه به گستردگی و محرومیت در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد که در این جلسه رییس جمهوری قول مساعد نسبت به پیگیری این موضوع را داد.

وزرای نیرو، راه و شهرسازی، کشور، اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس دفتر رییس‌جمهوری، آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایرنا، تاریخ انتشار:۱۲ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۴۵۸۲۵۶، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
چکار می شه کرد رو بگو. بدیم به مردم؟ زمین خواری رو چکار می کنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
مردم برای بی آبی زمین ها رو ول کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین