پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۵۷۸۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
تا زمانی که باور نداشته باشیم که کار باید به دست کاردان سپرده شود. تا زمانی که اقتصاد کثیف و رانتی دولتی به اسم برقراری عدالت، تیشه به ریشه عدالت می‌زند. تا زمانی که قانون بالاتر از حقوق قرار می‌گیرد و اجرای قانون دارای تمایلات حضور حداکثری، با استثنا و، اما و اگر مواجه است و ..، نمی‌توان انتظار معجزه اقتصادی داشت. کشور و از آن مهمتر، انقلاب اسلامی در معرض لطمات شدید ناشی از سوءتدبیر‌های افراد مدعی و فرصت طلبان قرار دارد. با مدیران متخلف دولتی در حوزه اقتصاد مماشات نکنید. مردم برخورد کیفری حداکثری را طلب می‌کنند. وضعیت ضریب جینی را در کشور اسلامی ببینید و خون گریه کنید.
شعار سال: هزینه سرانه هر دهک، می‌تواند تصویری از وضعیت نابرابری در اقتصاد ایران به دست دهد. شما فکر می‌کنید سهم دهک دهم از کیک اقتصاد ایران چند برابر دهک اول است؟ این حدس خود را در کنار داده‌های رسمی مرکز آمار بگذارید تا ببینید تا چه حد، تخمین شما از وضعیت نابرابری به واقعیت نزدیک است.

تعداد بازدید : 3

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از اکوایران
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین