پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
رسانه‌ها نقشه راه دولت بریتانیا برای مرگ ملکه الیزابت دوم را افشا کردند و خبر دادند کابینه انگلیس به صورت کاملاً محرمانه برنامه فوق‌العاده‌ای برای تعامل با مرگ ملکه ۹۵ساله این کشور در اختیار مسئولان قرار داده است.
شعارسال: رسانه‌ها نقشه راه دولت بریتانیا برای مرگ ملکه الیزابت دوم را افشا کردند و خبر دادند کابینه انگلیس به صورت کاملاً محرمانه برنامه فوق‌العاده‌ای برای تعامل با مرگ ملکه ۹۵ساله این کشور در اختیار مسئولان قرار داده است.

 روزنامه پولیتیکو اعلام کرد به سندی سری دست یافته است که تحت نام مستعار «عملیات پل لندن» تهیه شده و یکی از برنامه‌های آن اعمال کنترل شدید بر شبکه‌های اجتماعی است. این در حالی است که در بخش‌هایی از این سند ارکان دولت از میزان توانمندی و ظرفیت برای تعامل با این مساله ابراز نگرانی کرده‌اند.

روزنامه گاردین هم که این سند را بازنشر کرده در این باره نوشت: راهبرد کاملاً منسجمی برای تعامل با شبکه‌های اجتماعی در این سند تدارک دیده شده و قرار است صفحات اجتماعی تمامی اعضای خانواده سلطنتی به طور همزمان به رنگ سیاه درآید و بیانیه کاخ در مورد مرگ ملکه هم در تمامی آن‌ها اعلام شود.

در همین راستا تمامی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دولتی و صفحات اجتماعی دولت هم به رنگ سیاه درخواهد آمد و فقط خبر مرگ را به عنوان خبر فوری منتشر می‌کنند، از طرفی بازنشر هر توییتی بدون موافقیت رئیس بخش ارتباطات دولت بریتانیا ممنوع خواهد شد.

در چارچوب این نقشه راه، جسد ملکه در مراسمی از کاخ باکینگهام به کاخ وست مینستر منتقل و در یک صندوق مرتفع قرار داده می‌شود، این محل روزی ۲۳ ساعت و به مدت سه روز برای بازدید عموم باز خواهد شد، این در حالی است که کارت‌هایی با تاریخ و زمان مشخص برای شخصیت‌های عالیرتبه صادر می‌شود.

تشییع جنازه رسمی ۱۰ روز بعد از تاریخ اعلام مرگ ملکه برگزار و روز عزای ملی محسوب می‌شود، اما تعطیل رسمی نخواهد بود

اگر مصادف با روز عادی هفته باشد، کارفرمایان می‌توانند به تشخیص خود کارمندان‌شان را تعطیل کنند و اگر هم تعطیل آخر هفته باشد، روز تعطیل جایگزین برای آن‌ها لحاظ نخواهد شد.

این رسانه‌ها در عین حال ادعا کردند، انتشار این سند به معنای وخامت حال ملکه نبوده، اما تاکید کردند اسناد دیگری تحت عنوان عملیات «اسپرینگ تاید» هم وجود دارد که نحوه انتقال قدرت به ولیعهد را مشخص می‌کند.
 

نقشه راه لندن برای مواجهه کنترل شده با مرگ احتمالی ملکه الیزابت
 
پولیتیکو در عین حال نوشت، اسناد مذکور از نگرانی وزارتخانه‌های خارجه و کشور بریتانیا نسبت به نحوه تدارک ورود تعداد زیادی گردشگر و نیز شیوه تعامل با هشدار‌های تروریستی احتمالی خبر می‌دهند، در حالی که وزارت حمل و نقل نیز از ازدحام شدید در پایتخت ابراز نگرانی کرده است.

شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار:۱۳ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۵۱۲۷۹۲.
etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
0
حتما یه چیزی هست که در موردش تصمیم‌گیری شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین