پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۵۷۹۱۱
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
محمدعلی زلفی گل وزیر عتف دستور بازنگری سرفصل‌های دروس دانشگاهی متناسب با بازار کار موجود در جامعه را داده است. فعالیتی که بشکلی ناموفق در چند سال پیش هم اجرا گردید. برخی از منتقدین بیان می‌دارند که بدون تبیین ماموریت‌های اصلی وزارت عتف و تعیین نسل دانشگاهی در افقی پنج ساله، هرگونه فعالیت در خصوص تغییر سرفصل‌های دروس، کاری بیهود تلقی می‌شود.
شعارسال: دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری درخصوص تغییر سرفصل‌های دروس دانشگاهی متناسب با بازار کار موجود در جامعه گفت: دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و علمی کاربردی جزو دانشگاه‌های مهارتی کشور هستند.

وزیر علوم با بیان اینکه قصد داریم دامنه فعالیت دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور را ارتقا و توسعه دهیم، اظهار داشت: در زمینه سایر رشته‌های دانشگاهی هم لازم است سرفصل‌های دروس بازنگری و به روز شوند و بحث مهارت در آن‌ها دیده شود.

وی تصریح کرد: بحث مهمی که در موضوع علمی کشور مورد اغفال واقع شده، این است که از جغرافیای فراغت دانشجویان برای مهارت افزایی کمتر بهره برده ایم.

زلفی گل افزود: ما می‌توانیم از پتانسیل کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی و … برای فعالیت‌های فوق برنامه استفاده کنیم تا با برنامه ریزی مناسب ضمن اینکه اوقات فراغت دانشجویان را برنامه ریزی می‌کنیم از آن اوقات فراغت هم برای آموزش‌های خاص که جنبه مهارتی دارند، استفاده کنیم.


شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۱۸۱۴۵، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین