پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۵۸۳۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
مهدی رشیدی‌جهان دبیر ششمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در افتتاحیه این جشنواره بیان داشته که جشنواره ملی دانش‌آموزی با هدف آشناسازی دانش آموزان با مفاهیم کارآفرینی دوران نوجوانی، ارتقاء سواد اقتصادی، آشنا ساختن آن‌ها با اقتصاد دانش بنیان در رابطه با اقتصاد مقاومتی و همچنین شناسایی و پرورش استعداد‌های نوجوانان در زمینه‌های مختلف به عنوان سرمایه‌ها و نیرو‌های بالقوه انقلابی برگزار می‌شود. آیا هدف جشنواره‌های دانش آموزی می‌تواند کارآفرینی؟ سواد اقتصادی؟ اقتصاد دانش بنیان؟ اقتصاد مقاومتی؟ و مواردی همانند باشد؟ گویا جناب دبیر، جشنواره را با تریبون تبلیغاتی اشتباه گرفته اند.
شعارسال: مهدی رشیدی‌جهان، در افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: ششمین جشنواره دانش آموزی ابن‌سینا با محور‌های سمینار‌های علمی، دستاوردها، دست سازه‌ها، اختراعات، کسب و کار دانش آموزی، برنامه‌نویسی و ایده‌پردازی ویژه مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم از صبح امروز و به صورت رسمی آغاز بکار کرد.

وی افزود: جشنواره ملی دانش‌آموزی با هدف آشناسازی دانش آموزان با مفاهیم کارآفرینی دوران نوجوانی، ارتقاء سواد اقتصادی، آشنا ساختن آن‌ها با اقتصاد دانش بنیان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی و همچنین شناسایی و پرورش استعداد‌های نوجوانان در زمینه‌های مختلف به عنوان سرمایه‌ها و نیرو‌های بالقوه انقلابی برگزار می‌شود.

دبیر ششمین جشنواره بین المللی دانش آموزی ابن سینا ادامه داد: پس از برگزاری موفق و حضور ۵ هزار و ۲۰۰ دانش آموز از ۸۳۰ مدرسه از ۳۱ استان در دوره‌های گذشته، امسال و با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا این دوره از جشنواره را با حضور گروه‌های شرکت‌کننده داخلی و بین‌المللی از ۲۰ کشور همچون کشور‌های اسپانیا، روسیه، آلمان، کانادا، مکزیک، الجزایر، برزیل، اندونزی به صورت برخط برگزار می‌کنیم.

رشیدی جهان ادامه داد: امسال ۸۰۰ تیم شامل ۳۲۰۰ دانش آموز، معلم و مدرس راهنما در این جشنواره شرکت دارند و پس از داوری آثار، از برگزیدگان در روز اختتامیه تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه اختتامیه و شرایط موجود کرونا نحوه آن را در صورت امکان به صورت حضوری برای تیم‌های داخلی و برای تیم‌های خارجی به صورت برخط اعلام کرد و خاطرنشان کرد: برگزیدگان جشنواره امسال نیز همچون دوره‌های گذشته به مسابقات بین المللی و جهانی اعزام خواهند شد.
 

آیا جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا راه خود را گم کرده است؟
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۷ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۲۸۴۷۱، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین