پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۳۷۳
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تأکید بر ضرورت رفع موانع فعالیت سرمایه‌گذاران، گفت: بوروکراسی‌های اداری عامل یأس سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور می‌شود.

  شعار سال: حجت الاسلام مرتضی مطیعی در دیدار با حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان و کارکنان این شرکت افزود: ایرانیان مقیم خارج از کشور و سایر سرمایه‌گذاران تمایل به سرمایه‌گذاری دارند، اما زمان اقدام با بوروکراسی اداری دستگاه‌ها‌ی امر مواجه شده و دلسرد می‌شوند.
 
وی با اشاره به ضرورت رعایت ضوابط و قوانین در دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: در کنار اهمیت این مساله، مجریان امر باید موانع ورود سرمایه‌گذار را مرتفع سازند.
 
مطیعی بیان کرد: مسئولان ناظر باید بیشتر از گذشته پیگیر اجرای پروژه‌های صنعتی باشند چرا که تحقق طرح‌ها برای آحاد هم‌استانی‌ها انتفاع مالی را به همراه خواهد داشت.
 
وی تاکید کرد: وحدت و همکاری بین بخش‌های مختلف و جدیت مسئولان زمینه‌ساز توسعه استان سمنان است.
 
امام جمعه سمنان با اشاره به ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی در فعالیت‌های معدنی و صنعتی گفت: در استقرار واحدهای صنعتی به گزینش صنایع غیرآلاینده توجه شود.
 
وی ادامه داد: کارخانجات استان سمنان نیروی کار بی شماری دارند و ضروری است به این واحدهای صنعتی توجه شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به فعالیت صنعت چوب و هنر معرق در استان قم، تاکید کرد: صنایع چوبی درآمدزدایی و ارزآوری فراوانی دارد و مسئولان استان در راستای مطرح شدن این صنعت گام بردارند.
 
وی به تکلیف داشتن در قبال نسل آینده اشاره و تاکید کرد: اجتناب از استخراج بی‌رویه مواد معدنی و نیز خام‌فروشی آن‌ها باید مد نظر قرار گیرد؛ اینها سرمایه‌های نسل آینده نیز است.
 
مطیعی ابراز داشت: مسئولان به دنبال به کارگیری از افراد تحصیلکرده، نخبه و متخصص بروند و از آنان در پیشبرد امور بهره گیرند.
 
وی افزود: توزیع عادلانه منابع و شفافیت و ضابطه‌مندی در امور از بروز مشکلات در استان سمنان پیشگیری می‌کند.
 
امام جمعه سمنان با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران و ضرورت اقدامات به منظور بهبود شرایط این قشر پرتلاش، گفت: احداث مسکن کارگری در راستای  عدالت محوری است و پیوست فرهنگی داشته باشد.
 
مطیعی یادآور شد: فقر مادی معمولا زمینه ساز فقر فرهنگی است و تبعات اجتماعی به همراه دارد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  17 شهریور   1400، کدخبر: 1128566،www.ilna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین