پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۷۰۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
شایعاتی بگوش می رسد که سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر کشور، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کاظمینی معاون اجرایی مجمع تشخیص مصلحت و فرمانده اسبق سپاه تهران بزرگ را به عنوان استاندار تهران به هیئت دولت معرفی کرده است. اگر این شایعه راست باشد، درخصوص عواقب و پیامدهای احتمالی این انتصاب ، هشدار سربسته می دهیم.
شعار سال: شایعاتی به گوش می رسد که سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر کشور، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کاظمینی معاون اجرایی مجمع تشخیص مصلحت و فرمانده اسبق سپاه تهران بزرگ را به عنوان استاندار تهران به هیئت دولت معرفی کرد. سرتیپ دوم کاظمینی پیش از این معاون عملیات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است. سرتیپ کاظمینی از مرداد سال ۱۳۸۸ و در اوج نا‌آرامی‌های تهران، از خوزستان به تهران آمده و این مسئولیت را قبول کرده بود. وظیفه اصلی وی به عنوان معاون عملیات کل سپاه، آماده کردن طرح‌های عملیاتی سپاه برای یک نبرد احتمالی بوده است.
 
معرفی سردار کاظمینی بعنوان استاندار تهران

وی اصالتاً کاشانی و  ۶۰ ساله است. دست کم از سال ۱۳۵۹ یعنی ۴۰ سال پیش عضو سپاه پاسداران بوده و از کادر‌های قدیمی لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله است که حالا به فرماندهی آن منصوب شده است. وی همچنین در ابتدای سال ۱۳۶۱ که نیرو‌های تیپ محمد رسول‌الله به فرماندهی احمد متوسلیان برای نبرد با اسرائیل به لبنان اعزام شدند، راهی این کشور شد و مدتی را در لبنان بود.

محسن کاظمینی در دوره جنگ هشت ساله ایران و عراق در رده‌های ارشد مانند قرارگاه و لشکر نبود، ولی بعد از جنگ در سپاه خوزستان، فرماندهی سپاه، ولی عصر (ویژه استان خوزستان) را برعهده داشت.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال بر اساس برخی تحلیل های درون سازمانی و تحلیل اثرات حضور و پیامدسنجی ها، در خصوص چنین انتصابی هشدار داده و مخالفت صریح خود را اعلام می دارد. در جریان نامزدی و انتصاب جواد ساداتی نژاد برای وزارت جهادکشاورزی، نام سردار کاظمینی بشدت در پشت پرده شنیده می شد. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۶۴۰۴، http://www.didbaniran.ir/ سایر منابع.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
abadanman
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
0
2
بد حق الناسی ایشون به گردن داره. در زمان حیات بابام خیلی اذیتش کرد. خدا از سر تقصیراتش نگذره...
رحمت اله
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
0
اگر ایشان پنجاه ساله هستن در سال ۶۱فقط ۹سال داشته اند و اطلاعات شما غلط است ،احتمالا ۶۰سال صحیح است
مدیر پایگاه

سلام و عرض ادب


ممنون از تذکر داده شده برای اصلاح خبر

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
0
0
همین بنده خدا ، ساداتی نزاد رو بدبخت کرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
0
0
در زمان مسئولیت کاظمینی به عنوان قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی، فساد مالی چای دبش اتفاق افتاد. غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در آذر ۱۴۰۲ اعلام کرد که کاظمینی جزو متخلفان این پرونده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
0
0
سردار دبشی هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
0
0
محاکمه علنی این افراد چه پاسدار باشه یا غیر ان می تواند نقش موثری در جلب اعتماد مردم به حاکمیت باشد ولی در عمل مشاهده می شود جرایم این افراد را لاپوشانی می کنند که این هم مثل سایر پرونده ها مختومه اعلام خواهدشد وافرادی مانند فاضل خداد و.... حکم اعدام خواهند گرفت نتیجه این بی عدالتی ها خیلی واضح است عدم اعتماد مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین