پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
این سخن صریح مدیر سابق آموزش و پرورش جم با واکنش های برخی مسئولان سابق آموزش و پرورش مواجه شد و حتی تصاویری از مدرسه شهید علمداری جم منتشر شد که تاریخ افتتاح مدرسه را سال 1387 و دور اول دولت احمدی نژاد نشان می دهد.
شعارسال: علیرضا سجادی مدیر سابق آموزش و پرورش جم و معاون فعلی فرماندار عسلویه در مراسم معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش جم سخنانی را مطرح کرد که با واکنش هایی در میان معلمان و فضای مجازی همراه شد.

علیرضا سجادی در لابلای سخنرانی طولانی خود به دو نکته اشاره کرد که همین دو نکته و واکنش های آن بهانه نگارش این یادداشت شد.

الف. علیرضا سجادی در بخشی از سخنان خود مدعی شد که حتی یک کلاس درس هم در 8 سال احمدی نژاد در شهر جم ساخته نشد!

این سخن صریح مدیر سابق آموزش و پرورش جم با واکنش های برخی مسئولان سابق آموزش و پرورش مواجه شد و حتی تصاویری از مدرسه شهید علمداری جم منتشر شد که تاریخ افتتاح مدرسه را سال 1387 و دور اول دولت احمدی نژاد نشان می دهد.

البته پاسخ ها به این عکس منتهی نشد و آماری از مدارس احداثی چون فاضل جمی، فاطمیه و کارآفرین ( فاطمیه و کارآفرین به دلیل عدم وجود فضا در شهر در روستاهای اطراف شهر احداث شدند) در شهر جم منتشر شد.

حال و با توجه به موارد منتشره، علیرضا سجادی باید به این شبهه پاسخ دهد یا در صورت صحت ادعای سایرین ، رسما اشتباه خود را اعلام کند.

ب. مدیر سابق آموزش و پرورش جم در بخش دیگری از سخنان خود به حساب پر و پیمان آموزش و پرورش جم اشاره کرد و گفت: هم اکنون آموزش و پرورش جم 500 میلیون تومان موجودی دارد!

هنوز هیچ مقام رسمی به این ادعا واکنش نداده است اما اعلام این رقم ، واکنش های مدارس را به دنبال داشته است. برخی مدیران مدارس معتقدند اگر آموزش و پرورش جم چنین پولی در حساب خود دارد چرا باید مدارس شهرستان جم برای برخی اقلام مورد نیاز در مضیقه باشند و مرتبا با "نیست و نداریم" مواجه شوند؟

سایت اوای جم آماده انتشار پاسخ احتمالی علیرضا سجادی یا سایر مسئولان آموزش و پروش در این راستا می باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آوای جم، تاریخ انتشار: جمعه 14 آبان 1395، کدخبر: 6823، www.avajam.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
چه اتفاقاتی که با ضعف نظارت نمی افته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین