پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۵۸۰
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودرو تهران هم در ادامه بخشنامه دادستان کل کشور حضور متعاملین خودرو در دفاتر اسناد رسمی برای ثبت سند رسمی خودرو را غیرلازم عنوان کرد.
شعار سال: سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودرو تهران با ابلاغ نامه‌ای به اعضای این صنف، حضور متعاملین خودرو در دفاتر اسناد رسمی برای ثبت سند رسمی خودرو را غیرلازم عنوان کرد.

متن نامه رئیس اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودرو تهران به این شرح است:

"بر اساس دستور دادستان کل کشور و با توجه به دادنامه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر الزامی نبودن ثبت نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسناد رسمی، کلیه نقل و انتقالات خودرو با ثبت مشخصات متعاملین از تاریخ ۱۲/۶/۱۴۰۰ به بعد صرفاً توسط ادارات راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود و از آن تاریخ به بعد ضرورتی به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی وجود ندارد و معاملاتی که قبل از ۱۲/۶/۱۴۰۰ انجام شده در صورت خواهان متعاملین می‌بایست طبق روال گذشته انجام شود. "

به این ترتیب فعالان رسمی حوزه خرید و فروش خودرو هم به کمپین اعلام نشده الزامی نبودن تنظیم سند رسمی خودرو در دفاتر اسناد پیوستند.
 
پای اتحادیه نمایشگاه‌داران هم به سند «برگ سبز» باز شد
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار:۲۶شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۰۱۳۴۸/gostaresh.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین