پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۷۵۴
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
رئیس کل دادگستری استان فارس از بازداشت دو نفر از مدیران شهرستان شیراز در راستای مبارزه با فساد اقتصادی خبر داد.

شعار سال:به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس؛ در راستای مبارزه قاطع با فساد اقتصادی، صبح امروز دو تن از مدیران شهرستان شیراز و سه تن از پیمانکاران مرتبط با پروژه‌های سازمانی به دادسرا احضار و پس از تفهیم اتهام بازداشت شدند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر با اشاره به اراده دستگاه قضایی در امر مبارزه با فساد گفت: یک نفر از مدیران بازداشت شده در مجموعه خود مسئولیت شهرستانی و فرد دیگر دارای مسئولیت نظارت درون سازمانی بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و در پی ارتباط مالی غیر قانونی با سه تن از پیمانکاران و تکمیل گزارشات اولیه توسط ضابطین با دستور مقام قضایی احضار و پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت راهی زندان شدند.
 
وی افزود: اتهام اولیه بازداشت شدگان اخذ رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع بوده که تحقیقات تکمیلی در این خصوص با نظارت قضایی در شعبه ویژه بازپرسی دادسرا ادامه خواهد یافت.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار:  27 شهریور   1400، کدخبر: 2573773، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین