پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
رئیس اداره پنبه ودانه های روغنی جهادکشاورزی استان گلستان گفت:درسالجاری پیش بینی می شود ۳۰ هزار هکتار پنبه در استان کشت شود و ۹ کارخانه پنبه پاک کنی در گلستان فعالیت می کند.

شعارسال: علی موسی خانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش بینی ما این بود که درسالجاری ۴۰ هزار تن پنبه برداشت کنیم ولی اینکار انجام نشد وفقط حداکثر ۳۰ هزار  تن پنبه برداشت می شود.

وی ادامه داد: شاهد افزایش سطح زیر کشت پنبه در سه سال گذشته دراستان هستیم  که سطح زیر کشت پنبه در گلستان از ۱۰ هزار هکتار به ۲۱ هزار هکتار  در سال گذشته رسیده است.

موسی خانی بیان کرد:۳۰ هزار هکتار پنبه امسال برداشت خواهد شد که برای این اندازه کود، بذر و تدارکات انجام داده ایم ودر سالجاری بعضی از مزارع پنبه استان یک بار هم آبیاری نشد که پنبه به صورت دیم کشت شده است.

کشت ۳۰ هزار هکتار پنبه در گلستان پیش‌بینی می شود

وی تصریح کرد: کارخانه های پنبه استان  قیمت حداقل ۲۳ هزار تومان نقدا از کشاورزان خریداری می کنند و ۹ کارخانه پنبه پاک کنی در گلستان فعالیت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای کشت پنبه در سال آینده  باید ببینیم وضعیت بارندگی و آب سدهای استان به چه شکلی است واگر انشالله درسال آینده بارندگی مناسب داشته باشیم کشت پنبه با استقبال خوبی قرار می گیرد.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۷شهریور۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۳۲۳۸۴، www.ilna.news 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین