پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
باند‌های رادیویی هر کدام دارای کاربرد‌های خاص بوده و در واقع بر اساس میزان کاربرد و شدت استفاده، پتانسیل بالقوه مواجهه با محدودیت وجود دارد. دو باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز از جمله باند‌های دارای دعوای تاریخی برای استفاده مخابراتی یا استفاده صداسیما در ایران است. باند‌هایی که در صورت مشخص نشدن وضعیت آن‌ها، محدودیت در خدمات رسانی ICT تداوم خواهد داشت. مرکز پژوهش‌های مجلس اخیرا پیشنهاد آزادسازی این بانک‌ها از طرف صدا و سیما را داده است. پیشنهادی که بعید می‌دانیم صداسیما به راحتی زیربار آزاد سازی آن‌ها برود. چراکه حتی با اینترنت فروشی روی این باندها، سازمان صداسیما می‌تواند مولتی میلیاردر شود.
شعار سال: معاون وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در توئیتی در واکنش به خبر مرکز پژوهش‌های مجلس مبنی بر اینکه صدا و سیما باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ را آزاد کند نوشت: همه‌ی آن حرف‌هایی که وقتی ما می‌گفتیم، اسم‌مان می‌شد نئولیبرال و غربزده؛ حالا دارند یکی یکی حلال می‌شوند؟!
 
معاون وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در توئیتی به خبر مرکز پژوهش‌های مجلس مبنی بر اینکه صدا و سیما باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ را آزاد کند واکنش نشان داد.

وی در این باره نوشت: همه‌ی آن حرف‌هایی که وقتی ما می‌گفتیم، اسم‌مان می‌شد نئولیبرال و غربزده؛ حالا دارند یکی یکی حلال می‌شوند؟!

از باند ۷۰۰-۸۰۰ تا ورود استارت‌آپ‌ها به بورس تا توسعه دسترسی روستایی تا چالش تولید محتوا تا ..

هر کس کار درست را انجام دهد، جای سپاس دارد؛ مهم نیست چه کسی باشد.
 
پیشنهاد آزاد سازی فرکانس های 700 و 800 مگاهرتز


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از برترین‌ها، تاریخ انتشار: ۲۸شهریور۱۴۰۰، کد خبر: bartarinha.ir/۱۱۵۴۷۴۷
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین