پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۵۹۹۷۶
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از تخریب ۳۴ ویلای غیرمجاز در راستای اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها خبر داد.

شعار سال:به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، علیرضا آقاجاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از تخریب ۳۴ ویلای غیرمجاز در راستای اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر انجام ساخت وسازهای غیرمجاز در یکی از مناطق شهرستان پردیس دستورات قضایی لازم در این زمینه صادر شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب پردیس خاطرنشان کرد: در راستای صیانت از کاربری اراضی زراعی و اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ۳۴ مورد ویلای غیرمجاز تخریب شد.
 
وی با تاکید بر جدیت دادستانی در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز گفت: دادستانی در این زمینه با هیچ شخصی مسامحه نخواهد کرد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایسنا، تاریخ انتشار: 29  شهریور   1400، کدخبر: ، www.isna.ir،1400062921774

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین