پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
فدراسیون تیراندازی این روز‌ها در حالی با سرپرست اداره می‌شود که نه خبری از اردو هست و نه شرکت در مسابقات.
شعار سال: دوره چهارساله ریاست علی دادگر در فدراسیون تیراندازی ۲۰ تیرماه به پایان رسید، اما پیش از پایان دوره، ثبت‌نام از نامزد‌ها انجام شد. وی از همین زمان به عنوان سرپرست فعالیت دارد که حالا بیش از ۲ ماه از آن می‌گذرد.

در پایان ۱۰ روز کاری ثبت‌نام از نامزد‌ها که اردیبهشت انجام شد، هفت نفر کاندیدا شدند، اما باتوجه به اصلاح اساسنامه فدراسیون‌ها و تغییر و تحولات صورت گرفته در دولت، انتخابات برگزار نشد و اعلام شد ثبت‌نام مجدد صورت خواهد گرفت. علاوه بر تیراندازی، ژیمناستیک و اسکیت هم شرایط مشابهی دارند و ثبت‌نام از نامزد‌های آن‌ها باطل شده است.

وزارت ورزش و جوانان به دلیل نزدیک بودن المپیک، دادگر را به عنوان سرپرست معرفی کرد تا امور طبق روال انجام شود، اما بعد از پایان این بازی ها، نه خبری از حضور ورزشکاران در مسابقات آسیایی بود و نه ارزیابی و تحلیلی از نتایج تیراندازان در المپیک شد. به نظر می‌رسد با پایان المپیک، مهر خاموشی بر در فدراسیون زده‌اند و گرد سکوت پاشیده‌اند.

تعطیلی اردو‌ها و بلاتکلیفی ورزشکاران

در حالی که کمتر از یکسال به بازی‌های آسیایی هانگژو زمان باقی مانده، اما فدراسیون تیراندازی به دلیل نداشتن رئیس، هیچ برنامه‌ای برای این رویداد تدوین نکرده و مشخص نیست چه زمانی قرار است اردو‌ها و تمرینات آغاز شود. از طرفی به دلیل پایان قرارداد مربیان ملی، هنوز مشخص نیست فدراسیون چه برنامه‌ای برای ادامه همکاری دارد.

با توجه به اینکه حدود ۲ ماه و نیم از دوره سرپرستی دادگر در فدراسیون می‌گذرد، هنوز وزارت ورزش زمان ثبت‌نام دوباره از کاندیدا‌ها را اعلام نکرده است. همین باعث شده تا برنامه‌های فدراسیون روی هوا باشد و ورزشکاران نیز بلاتکلیف.
 
مسئول این همه هیچ در فدراسیون تیراندازی کیست؟

تیراندازی در هانگژو هم افتخارآفرینی می‌کند؟

تیم ملی تیراندازی یک مدال طلا توسط جواد فروغی در تپانچه بادی کسب کرد و حالا انتظارات از این رشته برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی بیشتر شده، اما با وضعیتی که فدراسیون دارد و تعطیلی اردوها، مشخص نیست این رشته بتواند به افتخار دست پیدا کند. این در حالیست که مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی موضوع ارتقا مقام در المپیک را توصیه فرمودند.

تیراندازی که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا فقط یک برنز کسب کرده بود، حالا هم در وضعیتی قرار گرفته که بیشترین ضربه را به ورزشکاران می‌زند. باید دید بالاخره تکلیف این فدراسیون چه خواهد شد و برنامه ریزی‌ها به صورت جدی برای بازی‌های آسیایی چه زمانی صورت می‌گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۷۰۱۰۰۰۲۴۲، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین