پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۶۷۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
بنظر می رسد برعکس بی تفاوتی های فراگیر و حساسیت های عموما سیاسی معصومه ابتکار به مسائل حوزه زنان و خانواده، انسیه خزعلی با نگاهی فراگیر به این حوزه ورود نموده و آرزومندیم که موفق به تداوم و پایان کار با سرعتی تصاعدی شود. نامبرده در توئیتی مدعی شده است که با پیگیری های بعمل آمده، از مسئله تحویل کارنامه به ولی دانش آموز رفع ابهام شد.
شعار سال: انسیه خزعلی روز یکشنبه در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: بحمدالله با پیگیری‌های به عمل آمده، از مسئله تحویل کارنامه به، ولی دانش‌آموز رفع ابهام شد.

معاون رئیس جمهوری در ادامه از دستور و پیگیری سرپرست محترم آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کرد.

چندی پیش، یک نشریه در یادداشتی درباره عدم تحویل مدارک تحصیلی دانش آموزان به مادران منتشر کرد.

به نوشته این روزنامه، اردیبهشت امسال آموزش و پرورش به اولیای مدارس اعلام کرده‌اند که پرونده و کارنامه دانش‌آموزان را باید فقط به پدر آن‌ها تحویل دهند.

همچنین این نشریه از ارسال پیامک‌هایی که این موضوع را به مادران اطلاع‌رسانی کرده، خبر داده بود.
 
آغازی خوب برای انسیه خزعلی

علت طرح این موضوع نیز به ابهام در تفسیر لفظ، ولی در تبصره یک ماده ۱۵۷ آئین‌نامه اجرایی مدارس مصوب دهم مرداد سال جاری در کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش باز می‌گشت. در این تبصره آمده بود: تحویل پرونده و مدارک تحصیلی دانش آموزان به، ولی یا سرپرست قانونی وی با تشخیص مدیر بلا مانع است.

مطابق با نامه‌ای که تصویر آن توسط معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری منتشر شده است؛ در شرایط عادی هیچ تفاوتی بین والدین (پدر یا مادر) در رسیدگی به امور تحصیلی فرزندان و اخذ مدارک و پرونده تحصیلی آن‌ها وجود ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۲۴۸۸۶، www.imna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین