پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
در تصایر جوی آب کثیفی که از وسط حیاط این مرکز به اصطلاح بهداشت عبور می کرد، نیزارها و خودروهای اسقاطی دیده می شد.
شعارسال: مراکز کنترل بهداشت در هر منطقه، بر رعایت نظافت و بهداشت محیطی ارگان های مختلف تاکید می کنند و بعضا در جلسات مختلف بخصوص شورای سلامت گلایه های خود را از مدیرانی که به این موضوع مهم اهمیت نمی دهند، ابراز می کنند.

چندی پیش برخی مخاطبان در ارتباط با پایگاه خبری ماهشهر امروز از وضعیت غیر بهداشتی و زننده مرکز بهداشت شماره یک خبر دادند و تصاویری را نیز از وضعیت آن منطقه ارسال کردند.

در تصاویر جوی آب کثیفی که از وسط حیاط این مرکز به اصطلاح بهداشت عبور می کرد، نیزارها و خودروهای اسقاطی دیده می شد.

برای اینکه در این خصوص قضاوتی یک سویه صورت نگرفته باشد با فدایی رئیس شبکه بهداشت تماس گرفته شد که طی این تماس فدایی گفت: این تصاویر مربوط به گذشته است و اگر حالا سری به آنجا بزنید مشاهده می کنید که وضعیت تغییر کرده است.

پس از این تماس بود که خبرنگار ماهشهر امروز از این مرکز بهداشت بازدید کرد و مشاهده کرد که هم جوی آب لجن هم نیزار و هم خودرو های آمبولانس اسقاطی در حیاط این مرکز وجود دارد.

مجددا تصاویری از وضعیت موجود تهیه شد و برای رئیس مرکز بهداشت ارسال شد که دکتر فدایی ترجیح دادند در این خصوص اظهار نظری نکنند.

مرکز بهداشت شماره یک شهرستان بندرماهشهر که در نزدیکی ساختمان فرمانداری قرار دارد، محل پایگاه انتقال خون شهرستان نیز بوده است که هر چند مدتی یکبار به دلایل مختلف کار انتقال خون از شهروندان در آن صورت نمی گیرد و مردم بندرماهشهر مجبور هستند برای انجام این امور به شهرستان های مجاور رفت و آمد داشته باشند.

شاید بهتر باشد ارگان های نظارتی از جمله مرکز بهداشت ابتدا نظارتی بر احوال محیط اطراف خود داشته باشند و از سلامت بهداشتی آنجا اطمینان پیدا کنند و در کنار آن بر لزوم رعایت بهداشت از سوی سایر ارگان ها تاکید کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ماهشهر امروز، تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 آبان 1395، کدخبر: 19724، www.mahtoday.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین