پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۹۹۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
همزمان با پایان مراسم اربعین در عراق، موکب‌هایی که برای پذیرایی از زائران برپا شده بودند، جمع شدند.
شعار سال: عراقی‌ها به رسم هر سال از بعدازظهر روز اربعین موکب‌هایی را که برای پذیرایی و اسکان زائران برپا کرده بودند جمع‌آوری می‌کنند. با این حال، تعداد کمی از موکب‌های ایرانی که با تأخیر به مراسم امسال رسیدند، قرار است تا زمان خروج زائران ایرانی از عراق، همچنان برپا باشند.

بسته بودن مرز‌های زمینی و تأخیر در انتقال بار موکب‌ها، باعث شده برخی از موکب‌داران در روز اربعین به شهر کربلا برسند. موکب‌ها معمولا با مدیریت مردمی به انگیزه پذیرایی و خدمات‌رسانی به زائران کربلا برپا می‌شوند.

پایان اربعین و جمع‌آوری موکب‌ها

قرار بود امسال ۵۰۰ موکب از ایران در مراسم اربعین امسال خدمات‌رسانی داشته باشند. بنا بر گزارش کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین تمرکز بیشتر موکب‌های ایرانی در شهر کربلا بوده است، همچنین در شهر‌های نجف، کاظمین و سامرا نیز تعدادی موکب ایرانی برپا شد.

با توجه به پایان خدمات‌رسانی موکب‌های عراقی، بنا بر اعلام کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین، موکب‌های ایرانی تا روز جمعه ۲۴ ماه صفر برابر با نهم مهرماه در عراق برپا خواهند بود تا زائران ایرانی در اسکان و تغذیه با مشکل مواجه نشوند.
 
پایان اربعین و جمع‌آوری موکب‌ها
 
 
 
 
پایان اربعین و جمع‌آوری موکب‌ها
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فکر شهر، تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۷۴۲۸، www.fekrshahr.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین