پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار تعیین تکلیف وضعیت سهام عدالت در کشور شد.

شعارسال : محمدرضا پورابراهیمی در تذکر شفاهی خود در جلسه دوشنبه مجلس از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواست تا نسبت به تعیین تکلیف سهام عدالت اقدامات لازم را انجام دهد.

وی همچنین در تذکر به رییس جمهور اظهار کرد: پیش نویس لایحه آزادسازی سهام عدالت که علی‌رغم تصویب در کمیسیون اقتصادی دولت، هنوز در هیات وزیران به تصویب نرسیده است و این وضعیت اسفباری که سهام عدالت به عنوان مافیا در اقتصاد کشور عمل می‌کند زودتر تعیین تکلیف شود و همچنین پس از تصویب در هیات وزیران، به مجلس هم ارایه شود تا بتوانیم به صورت دو فوریت آن را به تصویب برسانیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به وزیر رفاه و تامین اجتماعی نیز تذکر داد و گفت: متاسفانه تاکنون بازنشستگان صنعت فولاد و شرکت‌های صنعت ذغال سنگ حقو‌ق‌شان به تعویق افتاده است و علی رغم تذکراتی که در مجلس داده شده است هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه وزیر رفاه اقدامی که بتواند به‌روز رسانی حقوق این افراد را بپردازند انجام نداده است و حتی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز تاخیر دارد.پورابراهیمی به وزیر آموزش و پرورش نیز تذکر داد و گفت: انتظار می‌رود هر چه زودتر مصوبه اخیر مجلس بابت به کارگیری نیروهای پیش دبستانی اجرایی و برطرف شود، چرا که در استان‌های مختلف تفاسیر متعددی انجام می‌شود.

وی همچنین خواستار اجرایی شدن رتبه بندی بازنشستگان در آموزش و پرورش شد و گفت: ضروری است که بازنشستگان نیز پاداش پایان خدمت خود را به موقع دریافت کنند که متاسفانه هنوز با چالش مواجه هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از ایسنا . تاریخ انتشار دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ، کدمطلب: 94082515161، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
حالا مگه چقدر هست که میخواین زود هم تعیین تکلیفش کنین؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
سهام عدالت باید برایش منابعسود زا اختصاص داده شود
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
این تذکر ها کارساز نیست وقتی هیچ قدرتی از جانب مجلس بر سر دولت احساس نمی شود
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
سهام عدالت هنوز که هنوزه در سال 99 تعیین تکلیف نشده و رو هوا هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین