پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۰۷۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
آنقدر ضعف در فعالیت‌های فرابخشی در کشور مشهود است که ذکر مصدایق نیاز ندارد. یکی از این حوزه‌ها، حوزه ساماندهی کودکان کار و خیابانی است. حوزه‌ای که تنها شعار می‌شنویم و شاهد سلیقه هستیم. داستان این بار در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان در حال جریان است. منتظر توضیحات عزیزانمان از خروجی‌ها و عملکرد‌ها (نه برنامه‌ها و مصوبات و آرزوها) هستیم.
شعار سال: بهادراسدی در این جلسه، تصریح کرد: با توجه به تصویب برنامه پیشنهادی دادگستری استان تحت عنوان نظارت برساماندهی کودکان کار در سطح استان با محوریت سازمان بهزیستی و تشکیل جلسات قبلی به صورت مورد محور برای حل مشکلات کودکان کار و خیابان، جلسه هماهنگی و جلب مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین در این راستا برگزار شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی به ساماندهی و کنترل مساله کودکان کار و خیابان، براهمیت فرابخشی بودن موضوع تاکید کرد و خواستار مشارکت خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در این راستا شد.
 
ساماندهی کودکان خیابانی، داستانی برای پر کردن وقت اداری؟

اسدی افزود: مشارکت خیرین و نیرو‌های مردمی نه تنها از لحاظ حمایت‌های مادی و معیشتی اهمیت دارد بلکه به صورت اُولی از لحاظ حمایت‌های اجتماعی و معنوی و حل مساله کودکان به صورت خانواده محور و از طریق آموزش و توجیه خانواده این کودکان امکان‌پذیر خواهد بود.

در این جلسه مقرر شد ابلاغی تحت عنوان حامی کودکان کار و خیابان برای نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد فعال و هم‌چنین دستگاه‌های اجرایی مرتبط صادر شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۳۷۳۲۱، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین